borttappade msn-kontakter?

GotAsecret

Trådstartare
kanske låter dumt men att det finns folk som jag pratat med på msn i flera år, som slutade skriva så jag var "dum" nog o tog bort dem (ok att de slutar skriva brukar betyda att de inte vill prata med en, men iallafall) saken är den att vissa av dessa personer ångrar jag att jag tog bort o nu vet jag inte vad jag ska göra för att kanske få prata med dom igen...kanske låter fjantigt men vissa har jag faktiskt träffat irl, flera gånger, o andra bara pratat väldigt ofta o mkt med...
ska man på nåt sätt försöka få kontakt med dem igen, eller bara låta det vara? kanske dumt inlägg öht men jag kom på det nu sen jag sett en av dem nån annanstans på internet....suck:p några vettiga förslag eller fler i samma situation?:bump:
 
Sv: borttappade msn-kontakter?

En chansning bara...
Verktyg|Alternativ...|Sekretess|Klicka på Visa vid "Vilka användare har lagt till mig i sina kontaktlistor?". Om du högerklickar på kontakterna kan du lägga in dem i listan igen. Tror det ska funka.
 
Sv: borttappade msn-kontakter?

Personliga inställningar > Sekretess.

Där står det väl även vilka adresser man tagit bort/blockerat?
 
Sv: borttappade msn-kontakter?

men om man inte törs :angel: äh fan det är värt ett försök:D nu vet jag ju hur man gör...tack tack:D:bow:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 830
Senast: Migo
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 749
Senast: Stefffie
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 648
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 196
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp