Boxväskor

Breccia_

Trådstartare
Finns det fler än Equiline, Exklusiv Horse Wear & Sjöhagen som gör sådana?
Min Equiline gick sönder nu, sidan sprack och den har hängt med ett tag på lånad tid så att säga, var dessutom begagnad när jag köpte den.
Sjöhagens tycker jag känns sladdrig, exklusivs ser lite likadan ut (fast mindre?), men det kanske finns fler?

Hittade en från Dyón nu också. men den ser sladdrig ut tycker jag.
Alltså inte en sån med massa fack jag är ute efter, utan mer en lindlåda eller vad man ska kalla det...

Senast ändrad:
Sv: Boxväskor

Hittade Mark Todd nu också som ser lite rejälare ut, precis som Equilines.

fast jag skulle vilja ha en rejäl och rosa :angel: med brodyr...

Du kan ju alltid kolla med Mias dom brukar ju kunna göra det mesta när det gäller sömnad.:idea:

Brukar ju inte bli precis billigt dock och nyare schabrak har knappast slagit mig med häpnad vad gäller kvalité, mina gamla (gamla!!!) är fräschare än de nyare... så njaeh :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
20 551
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 857
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 197
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 979
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka