BR schabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _LeLLe89_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 477
L

_LeLLe89_

de finns nåt schabrak tror märket är BR (?) vågschabrak. finns huvor till oxå! finns på hästbiten bla. tycker dom e skiitsnygga! nån som vet va dom kostar? :banana:

Ingen aning om priset men märket du frågar efter BR står för Biemann Riding och är ett tyskt kvalitetsmärke..Lycka till.

Sv: BR schabrak!

Min kompis har sånna och tror dem kostar typ 250-300 kr nånting :) Dem är snygga!

Det senaste jag köpte hos dom kostade 298. De är riktigt prisvärda =)

kl.
Jag tror inte trådskaparen ser det här med tanke på att tråden är nästan 4 år :angel:

Ha ha ha... kollar ni inte datumen innan ni svarar på trådar ni grävt fram ur Bukes allra djupaste gömmor?

;) ;) ;) :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 135
Senast: Mint
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 735
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31