BR schabrak!

L

_LeLLe89_

de finns nåt schabrak tror märket är BR (?) vågschabrak. finns huvor till oxå! finns på hästbiten bla. tycker dom e skiitsnygga! nån som vet va dom kostar? :banana:
 
Ingen aning om priset men märket du frågar efter BR står för Biemann Riding och är ett tyskt kvalitetsmärke..Lycka till.
 
Sv: BR schabrak!

Min kompis har sånna och tror dem kostar typ 250-300 kr nånting :) Dem är snygga!
 
Sv: BR schabrak!

Det senaste jag köpte hos dom kostade 298. De är riktigt prisvärda =)
 
Sv: BR schabrak!

kl.
Jag tror inte trådskaparen ser det här med tanke på att tråden är nästan 4 år :angel:
 
Sv: BR schabrak!

Ha ha ha... kollar ni inte datumen innan ni svarar på trådar ni grävt fram ur Bukes allra djupaste gömmor?

;) ;) ;) :rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: Bison
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 471
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp