Bra affär?

Sv: Bra affär?

Okej, det blir tillbaka till räknedosan. Och tack för alla råd. Ska kolla om jag hittar den där filen på JBV.
 
Sv: Bra affär?

Många som hyr boxplats tänker att i kallhyra ingår även en del service.Många tänker att i varje fall så ingår fodringar och utsläpp.
Har du inte haft stall tidigare kommer du att upptäcka att det är dyrt att ha stall.Underhållet kostar mer än man kan föreställa sig.För min del tycker jag synd om de som köper gård och tänker att inackorderingar kan finansiera en del av köpet.Det blir nog så att det går jämnt upp med vad inackorderingarna kostar, och då har du ändå inte tagit betalt för ditt arbete.Ta hellre ett extrajobb vid sidan om som ger vettigt betalt.Inackorderingar kan man ha för att ha sällskap i stallet och för att kunna åka bort någon gång,men man tjänar inga pengar.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 358
Senast: sthu
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Bee
·
Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 583
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 258

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp