Ms_Antrop
Trådstartare
Hoppas att detta ligger rätt nu...
Jag har börjat fundera på om jag kanske skulle köpa en ny bil, och tänkte då att jag skulle ha nått som man kan dra hästtransport med (just nu har jag en Ford Focus utan dragkrok så det går ju inte alls just nu
)
Så jag tänkte att jag skulle höra med er härinne vilka bilar ni tycker är bra att dra släp med
Transport som ska dras är väll ett "normalt" 2-hästars eller hur jag ska säja... Vi har inget eget släp så det blir väll sånna som man brukar kunna hyra... Märks det att jag är askass på allt som har med bilar och släp att göra?
Haha...
Hursom så vill jag gärna ha 4-hjulsdrift på bilen iaf... Så mycket vet jag
Sen så funderar vi på att köpa egen transport, och då blir det ju nånting som man får dra på B-körkort...
Hmm, vad rörigt det blev. Sorry
Det jag vill fråga är alltså: Vilka bilar rekomenderar ni att dra transport med?
Jag har börjat fundera på om jag kanske skulle köpa en ny bil, och tänkte då att jag skulle ha nått som man kan dra hästtransport med (just nu har jag en Ford Focus utan dragkrok så det går ju inte alls just nu
Så jag tänkte att jag skulle höra med er härinne vilka bilar ni tycker är bra att dra släp med
Hursom så vill jag gärna ha 4-hjulsdrift på bilen iaf... Så mycket vet jag
Hmm, vad rörigt det blev. Sorry
Det jag vill fråga är alltså: Vilka bilar rekomenderar ni att dra transport med?