BRA pannlampa el dyl?

Bri

Trådstartare
Jag skulle verkligen behöva nån form av lampa när jag rider i skogen, jag jobbar hela dagarna så det är kolsvart när jag väl sätter mig på hästen.
Jag har provat pannlampa tidigare, men tyckt att man bara ser en plutte-fläck typ 2 meter framför, och då är det ju rätt värdelöst. Nån som kan rekommendera ngt? :confused:
 
En riktig orienterarlampa!
Svindyrt, men nästan det ända som gäller om du ska få bättre belysning än den lilla fläcken...
 
Tack för tipset! Det ska jag kolla upp. Det kan ju vara värt att lägga lite pengar när man använder den flera månader om året.
 
Jag har en Silva kostade 3500-4000kr, med hel och halvljus :D. absolut värd pengarna.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 222
Senast: JennyLz
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 347
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 790
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp