Bred skärm

Con

Trådstartare
Hjälp! Min bildskärm har liksom breddats, allting är precis som vanligt förutom att all text osv är lite bredare. Det är sjukt irriterande! Vet någon hur jag ändrar detta, jag måste ju uppenbarligen ha råkat ändra någon inställning...

Hoppas ni förstår vad jag menar, tacksam för all hjälp då jag är en flitig (men sorgligt okunnig) internetanvändare!

Sv: Bred skärm

nästan samma här, så jag nappar din tråd lite.....min text har blivit större helt plötsligt ..vad har jag gjort och hur blir det normalt igen

ojsan...jag kunde :D

Jag gick upp högst upp till höger å sidan och klickade på "sida" ...sen klickade jag på zooma och där tog jag 100% ( det stog på 125% )

Det löste tyvärr inte mitt problem :( Texten har bara blivit större på bredden. Liksom dragits ut.

Ctrl & + samt Ctrl & - fungerar för att zooma in och ut annars. ;)

Men har skärmupplösningen ändrats så gå in på kontrollpanelen och kolla bildskärmsinställningarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 082
Senast: Egonson_
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 000
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 875
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka