Bukefalos 28 år!

Britney Spears Instagram

Jag säger inte att jag tycker att hon ska bli kontrollerad jag menar bara att om man själv har svårt att avgöra om ens content kan vara skadligt så kanske man behöver hjälp med att "filtrera" vad som publiceras, ett par extra ögon som har den förmågan man själv saknar. Men om man helt saknar insikt eller inte bryr sig öht så är det ju en annan femma. Men som sagt, jag tycker att man i egenskap av världskändis med 41,6 miljoner följare bara på IG bör tänka en extra gång på vilka personer det är som tar del av ens content och hur det kan påverka dem. Av alla dessa följare är en stor andel minderåriga barn och dem vill man inte uppmuntra till att lägga ut nakenbilder på nätet med väldigt sexanspelande texter till.

Jag får intrycket att hon saknar den insikten just nu. Sen vad det beror på kan vi bara spekulera i. Psykisk ohälsa, men som beror på vad? Pga underliggande diagnos och felaktig medicinering? Droger? Vet inte hur nätverket ser ut i USA…
 
Jag får intrycket att hon saknar den insikten just nu. Sen vad det beror på kan vi bara spekulera i. Psykisk ohälsa, men som beror på vad? Pga underliggande diagnos och felaktig medicinering? Droger? Vet inte hur nätverket ser ut i USA…
Min amatörmässiga gissning utan att vara insatt är att hon har psykiska problem och självmedicinerar med något som hon troligen har recept för men i en helt annan dos. En annan variant skulle kunna vara att hon har psykiska problem med väljer att inte ta sin medicin alls pga diverse tvångsmedicineringar hon varit utsatt för tidigare i livet.
 
Hur är hennes man? Någon som vet? Är han en trygg klippa att luta sig mot när det blåser?

Familjen verkar hon (eller de själva?) tagit avstånd från.
 
Hur är hennes man? Någon som vet? Är han en trygg klippa att luta sig mot när det blåser?

Familjen verkar hon (eller de själva?) tagit avstånd från.
Han syns lite på hennes Instagram, men svårt att bilda sig en uppfattning om honom på dom få bilder som finns där. I nåt inlägg skrev hon att dom skulle ha setts i 1 vecka men det slutade med 1 månad, så antar att dom inte bor ihop?
 
Jag säger inte att jag tycker att hon ska bli kontrollerad jag menar bara att om man själv har svårt att avgöra om ens content kan vara skadligt så kanske man behöver hjälp med att "filtrera" vad som publiceras, ett par extra ögon som har den förmågan man själv saknar. Men om man helt saknar insikt eller inte bryr sig öht så är det ju en annan femma. Men som sagt, jag tycker att man i egenskap av världskändis med 41,6 miljoner följare bara på IG bör tänka en extra gång på vilka personer det är som tar del av ens content och hur det kan påverka dem. Av alla dessa följare är en stor andel minderåriga barn och dem vill man inte uppmuntra till att lägga ut nakenbilder på nätet med väldigt sexanspelande texter till.
Jag blir förvånad över att hon har minderåriga följare, har hon det?
Hon var ju stor när jag var i början på mina tonår och har svårt att tänka mig att hon är relevant idag.

Sen tycker jag att har hon minderåriga som följer henne är det faktiskt upp till deras föräldrar/ vårdnadshavare att sätta gränser.

Många sångtexter anspelar på sex, Justin Bieber gjorde en låt om att han älskar att slicka sin fru och han känns ju betydligt mer relevant. Jag förstår inte varför just Britney ska ta ansvar för alla andras barn.
 
Apropå hennes kille/man så har hon lagt upp ett inlägg på Instagram i form av en film där han knappt kan stå upp.
Vet inte om han spelar med eller om van verkligen är sjösjuk alternativt dygnrak för klippet heter sjösjuk och hab kan knappt stå🤢 Men eventuellt är det bara teater
 
Varför får inte en 40+ som dessutom råkat få avkommor inte vilja visa upp sej ?

Jag följer henne just för att alla säger att "hon ser så *vad nu folk har för åsikt*" och vill slippa leta efter henne varje gång.

Ja hon ser ibland sliten ut (vem gör inte det), hon gråter på nån video efter att ha dansat och själv menade på att hon reagerade så på sin egen dans (ser inga konstigheter i det med hennes bakgrund) och hon har definitivt en stor del avklädda bilder, säkerligen tagna av hennes "kärleksfulla man (?)" som vad jag tror gladeligen vill visa upp henne och säga till världen "kolla jag är gift med Britney Spears, kolla hur het hon är, hur smal hon är, hur mycket "MILF" hon är" osv.

Om hon mår bra ? Det hoppas jag hon gör för det förtjänar den stackarn efter hur hennes liv sett ut. Hon säger att hon gör det så varför ska vi misstro det ? Om hon vill visa upp sej på instagram så "you go girl" ...

Är det inte Blake Lively som hela tiden lägger upp egna bilder på sej själv på sin insta för att hon inte vill ge Paparazzis "glädjen" att kunna stalka henne och sälja hennes bilder.

Britney gör "samma sak" men i sin "version"
Återigen så ser jag inget problem med att hon lägger ut "chockande" texter / bilder. Folk får betalt för att vara med i tidningar för att visa upp sig, hon gör det självmant (HOPPAS JAG) och då behöver vi inte "shamea" henne och säga att det hon gör är fel. Jag hoppas hon gör det HON vill...
 
Britneys följare verkar var väldigt negativt inställda mot Sam, för att uttrycka det milt. Jag undrar om det ligger någonting bakom all kritik
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 113
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa Från tråden Nya veterinärutredningen. Och ja, jag har sett inlägg på sociala medier som går långt över gränsen. Men var gränsen? Bör...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 091
Senast: tara
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 411
Senast: Jeps
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 841
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp