Bukefalos 28 år!

Bröllop-klädkod sommarfin

Sist jag var på fest med den klädkoden så hade tjejer allt från ljusa jeans eller andra byxor med en finare topp, blus eller liknande till klänningar. För mig signalerar klädkoden mer att man kanske inte bör komma i kläder som är helt igenom mörka färger utan lite ljusare och gladare färger och kanske undvika att komma i t-shirt och slitna jeans eller liknande snarare än att man måste komma i klänning.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 228
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 244
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 998
Kläder & Bli fin Ska på bröllop i sommar :love: och hittar ingen klänning som känns helt rätt, så nu tänkte jag damma av symaskinen och försöka ge mig...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp