Sv: Brs 2010

Hej alla brs:are. Vill bara säga att ni kommer få ett 7helsikes skojigt år med massor nya vänner/kontakter. NJUT!!
Blir helt pirrig då ja läser om allt ni ser fram emot. WISH U THE BEST
 
Sv: Brs 2010

Grattis till alla er som kom in! Jag gick BRS tidigare i år och jobbar nu på en liten yard utanför Newmarket och trivs hur bra som helst! (även om det börjar bli vääldigt mörkt och kallt och regnigt på mornarna nu..)

Har lovat att skriva en "överlevnadsguide till BRS" på min blogg www.amiesbetraktelser.wordpress.com, det finns en hel del om BRS där redan nu bland de första inläggen.

Hojta till om ni har några frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan :)
 
Sv: Brs 2010

Den bloggen har man ju följt slaviskt ;)

Till vi som inte än börjat BRS:
Vilka kommer på den ev BRS-träffen senare i höst :)?
 
Sv: Brs 2010

Även jag har följt den hela året, såklart.
Och en överlevnadsguide behövs garanterat och låter toppen!

Silverfalk: Jag kommer ev. om den blir av. Vill gärna men att ta sig upp från Skåne kräver lite planering och ekonomi (a)
 
Sv: Brs 2010

Det vore ju grymt kul om alla kunde komma :D

För övrigt har jag bokat flygbiljett nu. 22 januari åker jag iväg till England :banana:
 
Sv: Brs 2010

Har du fått den infon med tips på flyg från Helena än?
Jag vill med boka biljett, men illa att bli sittandes på flygplatsen utan skjutts liksom :P

Jag har inte skickat tillbaka papprena till skolan än, har ni det?
Känner mig helt seg.
 
Sv: Brs 2010

Nej men jag får skjuts av min pappa och hans fru som bor i England på söndagen till skolan :)
 
Sv: Brs 2010

Jag vill också boka flyg! Men vi borde ju få infon snart tycker jag.

Chriistiina:
Japp, jag har skickat in papperen.
 
Sv: Brs 2010

Bokat flyg nue, åker med 9.40 flyget på söndagen:laugh:
 
Sv: Brs 2010

Yeay, då vet man med säkerhet att man inte blir ensam på söndagen då :laugh:. Hur kommer du ta dig till skolan?
 
Sv: Brs 2010

Ja tar nog express bussen till newmarket, sen vet ja inte riktigt hur man hittar till skolan där man hoppar av bussen =S men ja får väll fråga mig fram ^^ känns skönt att komma upp dagen innan iaf så slipper man stressa på måndagen :)
 
Sv: Brs 2010

Åh, vill med boka! Men jag är så rädd att komma vilse :O Vill också gärna åka redan söndagmorgon.
Ska mejla Helena snart och fråga :)
 
Sv: Brs 2010

Verkligen! Ser fram emot den :). Kommer dock behöva springa iväg och jobba eftermiddagspasset i stallet på lördagen men annars så är jag där hela tiden. Hoppas på plastic-kurs!
 
Sv: Brs 2010

Ja! Ska bli kul att träffa alla:) Jag måste också jobba, haha. Ska träcka en häst på söndagen, menmen, hinner se några lopp iaf!
 
Sv: Brs 2010

Hoppas ni haft kul i helgen! Berätta gärna om vad ni hittat på :D
Fick inte tag i biljett till rimligt pris eller ngn som kunde ta hästen så missa det :(
 
Sv: Brs 2010

tråkigt att du inte kunde komma på träffen=/
Vi kollade på löpen, gick å åt och hade plastickurs, vilket var kul med åh vad otränad man kände sig i benen haha:laugh:
 
Sv: Brs 2010

Tänk vad tiden har gott snabbt ändå!
Jag börja känna av resfebern lite nu (a) Men jag kommer inte fatta vad som händer fören jag verkligen är där.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
114
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp