Bukefalos 28 år!

Sv: Brs 2010

Jag kom oxå in på BRS 2010!:D längtar! grattis ni andra som kom in oxå:D ska bli kul att ses i Januari:)
 
Sv: Brs 2010

Yeay, Bukepakten blir större :D! Haha. Vem på listan är du :laugh:?
 
Sv: Brs 2010

Jag e Petra :) själver? :)
Kul det ska bli! :laugh: sitter typ redan och funderar på vad ja ska packa, lol ^^ 4mån kvar känns asa länge, ja vill åka nue! :D

Åkte ngn av er på newmarket resan och redan varit där och kollat ?
 
Sv: Brs 2010

Ohh, vad kul med en till här som ska gå på skolan :D

Jag vill både tiden ska gå snabbt och långsamt. Vill liksom komma dit nu, men samtidigt finns där vissa saker jag inte vill lämna här hemma... :p Men det ska bli sjukt kul!

Jag har aldrig varit där i alla fall, blir helt nytt.
Väntar bara på mejlet med tips för flyg och allt sont så man kan boka biljetten.
 
Sv: Brs 2010

Jösses! Har ni börjat planera redan :o haha, jag kommer väl som vanligt boka flyg en vecka innan och packa kvällen innan:p
 
Sv: Brs 2010

Haha, jag är Malin :laugh:. Jag kom på mig själv igår att skriva packlista men det var lite väl i förväg tyckte jag :p. Fast planera kläder för ett år i England kommer ju inte bli det lättaste. Men usch vad jag längtar till det problemet :D
 
Sv: Brs 2010

Ni kommer ha så roligt där! Att åka till BRS är nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv :laugh:
 
Sv: Brs 2010

No way :eek::D! Jo, det är klart men ändå, man vill ju ha med sig sina saker hemifrån också :laugh:.
 
Sv: Brs 2010

Åh det tror jag säkert :laugh:! Kan du inte berätta lite för oss så att längtan blir ännu starkare ;)?
 
Sv: Brs 2010

Haha, så kommer någon sådär med halvpackad väska och hälften hemma så är det du? :p

Silverfalk:
Men alltså man brukar väl bara få ha 15-20kg med sig? Jag kommer ha minst 10kg övervikt. Bara skorna väger ju massor. Lär få köpa ny hjälm och sont när jag kommer ner där :P Inte en chans det får plats.

fisloppan: Ja, berätta! Verkar vara omöjligt att få ur fakta ur de som redan varit där nere :)
 
Sv: Brs 2010

Japp troligen:p tur då att de finns affärer där:D
Men hjälm och väst skulle man väl få låna där? Har för mig att jag läst det nånstans.. Det lär väl stå i infon vi får längre fram isf.
 
Sv: Brs 2010

Jag är duktig på att byta kläder ofta så känner på mig att jag lär få köpa endel nytt även om väskan lär vara överfull ^^
Och jag måste lära mig hur en tvättmaskin fungerar :O Märkt jag bott hemma hela livet :p
Men det är också sonna problem man längtar till :D

Jo, fast när man sen börjar hos tränare måste man väl ha eget? Min väst ska jag iaf ha med mig. Men hoppas man får all son info snart!
 
Sv: Brs 2010

min väska lär oxå va överfull ^^ hehe

Ni som ska med kan ni inte berätta lite om er? va ni kommer ifrån, galopperfarenhet? ska bli kul å träffa er sen i england:D

Va typ 1år sen jag red galopphästar senast, så funderar på att hitta ngn tränare jag kan rida hos några veckor innan kursen är. Vilka gjorde ni eran praktik hos?
:)
 
Sv: Brs 2010

Haha! Får hoppas vi får nån ledig tid till shopping då:p Tvättmaskin är enkelt, man häller tvättmedel på kläderna och trycker på "start" :D
Ahh, sant. Men jag köper nog väst o hjälm där ändå, mina är så klumpiga..
 
Sv: Brs 2010

Ja visst ska det bli kul att träffa alla svenskarna :laugh:.
Jag är då Malin, 19 år och bor i närheten av Täby Galopp där jag också jobbar. Har hängt hos tränare Malmborg sedan hösten 2005 då jag praoade där och fastnade :p.
Det är ett år sedan jag satt i en galoppsadel så ska försöka få lite träning med Plastic Wonder om jag kan få någon mer kunnig att hjälpa mig lite. Aldrig fel att träna upp benmusklerna innan :).
 
Sv: Brs 2010

Haha, lät ju inte för avancerat :p
Jag älskar min väst (a) Men hjälm behöver jag ny. Och känns jobbigt att släpa med en ner, bättre att köpa där (a)

Olymphia:
Jag är Christina Brodin (hur håller de isär de med lika namn där nere?), är 20år och bor utanför Malmö. Jag har inte så stor erfarenhet. Hade 1,5 månads praktik i ett mindre galoppstall.
Ska bli super kul att träffa alla. Men känns som alla bor i stockholms trakten :O

Silverfalk: Jag tränar mina benmuskler på ponnyn. Hon får agera galopphäst någon gång i veckan ;)
 
Sv: Brs 2010

Jag är den andra Christina, kommer från Hudiksvall. Har haft 2 månaders praktik i somras, men ska försöka få nån månad till i höst!

Chriistiina: Nepp de är superlätt!
Och hur de håller isär vet jag inte. Jag brukar kallas Stina, de kan vi köra på:laugh:
 
Sv: Brs 2010

Någon mer som hoppa lite av glädje idag när kuvertet från BRS kom?
Börja undra om där inte skulle komma mer info snart... så kom det :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
281
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
159
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp