Bukefalos 28 år!

Sv: Brs 2010

Japp, jag är den andra:)
Börjar också bli nervös.. brukar aldrig bli nervös annars:crazy: Menmen, de går nog bra.

Silverfalk: Okej, va bra! Det är så drygt när man måste vänta flera månader..
 
Sv: Brs 2010

Oj oj, tror 2009 slår rekord med sökanden. 16 stycken!
 
Sv: Brs 2010

Blir värre för varje dag som går. Inte alls långt kvar nu... Men det ska nog gå bra :)

Silverfalk: Såg det på ung galopps hemsida, helt otroligt! Men skoj med mycket svenskar. Även om jag fortfarande är orolig de höjjer kraven när där är så många... :O (a)
 
Sv: Brs 2010

Hehe, tänk om de tar in alla. Svenskarna kommer ta över skolan :D.
Men precis som du säger, de kanske höjer kraven eftersom det är så många. Nej usch, kommer vara nervös hela dagen imorgon. På söndag har jag inte tid att vara nervös och på måndag smäller det :p

Sen, är det ngn av er som fick ett samtal från Hästsportens Hus idag? De ringde mig men jag missade det.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Brs 2010

Det vore inte fel, men de kommer inte vilja ha dit så många svenskar igen, hehe
Men jag tror inte du behöver oroa dig så mkt. Värre för oss som inte vatt inom galoppen lika länge...
Tur jag har hela söndagen uppbokad också. Men måndagen kommer vara nervös.

Jo, de va Linda Persson(?) som ringde. Skulle bara kolla så man fått infon om vilken tid man skulle vara där på måndag.
 
Sv: Brs 2010

Nej usch, det gick inte bra idag någonstans. Jag kan nog glömma det där tyvärr :(

Hoppas det gick bättre för er!
 
Sv: Brs 2010

Då är vi två :(
Kändes verkligen inte alls bra.
Jag fick massa skit för jag inte tränar och de predika i 5min (av 20) hur jobbig deras fysträning är. Sen tjata de i 5min på att jag skulle berätta vad det jobbigast jag vatt med om var. Och jag kunde inte hitta ngt för ville inte gå in på för personliga saker. Känns bara som man får förbereda sig på det värsta...
 
Sv: Brs 2010

Vad se de egentligen? Jag fick inte så mycket skit för det även om han predikade mycket om hur jobbigt det är. Men det där om det jobbigaste man varit med om var hur svårt som helst. Jag förstod verkligen ingenting, min hjärna var helt blockerad pga nervositeten och engelskan bara stockade sig.
Jag gillade Colin iaf, han var trevlig och rolig att prata med. Duncan var mer strikt och då blev jag hur nervös som helst. Klantiga jag.
 
Sv: Brs 2010

Nä, de sa bara massa om att jag aldrig kommer klaga träningen och massa sont. De upprepa det i alla mina svar...
Men fick mejlet nu, fy sjutton. Skakar för fullt. Så himmla glad!!!
Mejlter var utskickat till 10st, undrar vem de andra är ^^
 
Sv: Brs 2010

Haha, Bukepakt på skolan :D
Fy tusan, jag bara vrålade rakt ut av lycka :rofl:
 
Sv: Brs 2010

Tack :laugh:.

Haha, läser om det där mejlet om och om igen. Nu måste vi vänta i 4 långa månader :p.
 
Sv: Brs 2010

Haha, ja Bukepakt är nästan ett måste. Men träffa tre andra när jag var på intervjuen och de verkar snälla ;)

Jag läser om det vaje gång jag kollar mejlet. Har lite svårt att förstå att det verkligen är sant...

Haha, jag nämde det för en vän att det var hela fyra månader till det var dags. Och hon tyckte att det var ju snart. Men det tar tid när man väntar :p

Känner ni några andra som sökt? Jag känner ingen :O
 
Sv: Brs 2010

Jag var ju först så hann inte träffa någon annan svenne där. Såg inte heller tjejen som skulle vara efter mig men det blir intressant att träffa alla på skolan :laugh:.

Haha, ganska bra att det är 4 månader dit. Måste jobba ihop depositionen :p
 
Sv: Brs 2010

Jag träffade rätt många innan intervjun, det var försenat så vi fick vänta, och alla de verkade trevliga, vet ju inte vilka som kom in, men jag tror det blir bra :) Känner ingen annan heller, men då får man ju massa nytt folk att prata med:laugh:

Usch jag tycker de är jättelänge kvar.. läängtar!!!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
281
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
159
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp