Bruksprovet flyttar

Jag gav ett kort svar på en enkel fråga från @Ramona, det finns ingen anledning för dig att skriva otrevliga inlägg till mig för det.
Det var inte menat som otrevligt men ser nu att det kan tolkas så och ber om ursäkt för det.
Du har flera gånger i den här tråden sagt att Flyinge är bättre men den enda orsaken du angett är att Flyinge inte är privatägt. Den orsaken känns, som jag sa i förra inlägget något långsökt, och det måste även finnas något annat som gör att du anser att just Flyinge är så förträffligt. Jag är faktiskt på riktigt rejält nyfiken på vad detta andra är.
 
Jag är lite besviken. Orsaken till flytten var att få ner kostnaden men hur mycket billigare blev det? En tusenlapp.
Jag tycker såklart det är rättvist att ha det längre norrut för de uppfödare som inte bor i skåne.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
28
· Visningar
1 753
Senast: fio
·
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 021
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 739
Senast: Mabuse
·
Däggdjur Jag tog över en hankanin, tog den till veterinären för kastrering, veterinären sa att han redan var kastrerad, köpte två honor…NU är han...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp