Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

Ainon

Trådstartare
Hittar inte och min gamla gamla gamla som inte tillverkas längre är slut :cry:

Någon som har tips på vars man kan finna detta?

Vill alltså inte ha en svart och inte heller en mörkbrun utan en brun/ljusbrun/blond mascara. Kan jag önska fritt så ska den gärna också vara vattenfast men med tanke på att jag inte lyckas hitta någon i rätt färg öht så kan jag tumma på det ;)

Sv: Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

Jag har en från YSL som är brun i färgen, inte mörkbrun. Men kan inte svära på om den finns i sortimentet längre.
Fransarna blir tydligt bruna och vattenfast.

kl

Vill verkligen inte vara dum, utan bara nyfiken. :) Varför vill man ha en blond mascara?

För att man kanske passar bättre i det?

Jag ser lite hårdare ut med svart mascara men har jag brun ser jag mer naturlig ut fast ändå sminkad. det passar bättre helt enkelt :)
Men svart är det jag använder mest.

För att man tycker det är snyggare :cool:
Nej men blir inte så skarpt och mindre häxigt när man är ljus.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 340
Senast: Iamia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 504
Kläder & Bli fin Jag kan inte vara ensam med att vilja köpa produkter som ej är djurtestade så jag skapar en tråd för tips... Kroppsprodukter som...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka