S

sante

Mitt sto som blir 4 till vintern har storbrunstat hela sommaren, och jag undrar är detta normalt??
Mn betesvärd som haft henne hela sommaren berättar att hon har varit väldigt brunstig att det runnit floder.
När jag besökte henne var hon väldigt känslig , så fort jag tog henne i svansen lyfte hon, det måste ju vara jobbigt då man tänker sig själv som är kvinna och dessa menstrutioner.

Hon kommer hem snart och jag ska ha koll om hon brunstar lika mycket nu, men det måste ha varit en tuff sommar coh alla dessa valacker som inte förstått vad hon sysslat med ( tack och lov)
 
Kolla så att det inte finns vetrinärmedicinska orsaker, om det inte finns något sådant kan man ta tex Hilton Regulate som är mycket bra.
 
Har det varit riktig brunst hela tiden då...? Endel ston kan ju skvätta i tex ren ilska o sedan går ju endel o skvätter när dom träffar nya hästar utan att det är riktig brunst...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 771
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 494
Senast: Unafraid
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 817
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 554
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp