Bukefalos 28 år!

Brunt schabrak i dressyren?

Fideli

Trådstartare
Är det ok att ha ett brunt schabrak i dressyren?

Har en skäck och det är inte fint med vitt schabrak på honom, har ett brunt som matchar kavajen och hjälmen som jag skulle vilja ha istället, men undrar om folk (och domare) tycker att det ser jättekonstigt ut...

På banhoppningen är det ju nästan ingen som har vitt schabrak längre, men hur är det på dressyren? Har "alla" vitt där?
 
Sv: Brunt schabrak i dressyren?

Får man se bild?

Själv anser jag att så länge det ser rent och prydligt ut så är det okej. Om det nu matchar så borde det ju inte vara några problem
 

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 292
Senast: fio
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 244
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 781
Senast: Mia_R
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 180
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp