Gulligt! Har du kollat med kommunen om avloppet är ok? Har inte gått in på alla länkar, men det är bra att kontrollera innan köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gulligt! Har du kollat med kommunen om avloppet är ok? Har inte gått in på alla länkar, men det är bra att kontrollera innan köp
Gulligt! Har du kollat med kommunen om avloppet är ok? Har inte gått in på alla länkar, men det är bra att kontrollera innan köp![]()
Så gulligt
Så gulligt
Följer det blå skåpet i köket med i köpet? Jag blev helt förälskad i det![]()
Hoppas att du blir med hus nu
Hoppas att du blir med hus nu![]()
Låter precis som mitt torpDet är jättegulligt! Snett och vint, lågt i tak och alldeles underbart!
Vet inte vad som ingår än. Hoppas få behålla saker i uthusen, men inte fått något svar på det än. Det är jättegulligt! Snett och vint, lågt i tak och alldeles underbart! Lite att göra, men inget akut just nu. Utöver taket.
Det ser ju ut att vara helt perfekt åt dig!
Så sa grannen som var med o tittade på mitt nya hus, det står ditt namn på det, och det gjorde det.Min kompis som var med på visningen sade:
"Det här är en M-hus"Så ja, jag kan nog inte hitta något mer passande
![]()
Vilket fint hus! Funderade när jag såg bilderna var du ska sätta upp din kattgård![]()
Tittade bara snabbt på bilderna och basinfo, men det ser ju jättefint ut. Lagom stort, mysigt, fina trakter (jag är från Vallentuna ursprungligen - har inte stenkoll men vet lite iaf) ! Håller tummarna för din skull!
Jag bor ju i Vallentuna kommun nu, men tyvärr är husen dyrare på den här sidan gränsen. Hade gärna bosatt mig runt Rö/Söderhall annars. Får se vad det blir om jag inte får detta. Jättefint område! Kör igenom Ununge med bussen, men aldrig varit in på småvägarna. Ligger en väldigt mysig badsjö en bit bort med, perfekt till sommaren!
Men jag vågar knappt hoppas![]()
Vilket fint hus! Funderade när jag såg bilderna var du ska sätta upp din kattgård![]()