Budgivning hus

Bukefalos 30 år!

Tittade bara snabbt på bilderna och basinfo, men det ser ju jättefint ut. Lagom stort, mysigt, fina trakter (jag är från Vallentuna ursprungligen - har inte stenkoll men vet lite iaf :) ) ! Håller tummarna för din skull!

Jag bor ju i Vallentuna kommun nu, men tyvärr är husen dyrare på den här sidan gränsen. Hade gärna bosatt mig runt Rö/Söderhall annars. Får se vad det blir om jag inte får detta. Jättefint område! Kör igenom Ununge med bussen, men aldrig varit in på småvägarna. Ligger en väldigt mysig badsjö en bit bort med, perfekt till sommaren!
Men jag vågar knappt hoppas 😬

Jag bor ju i Vallentuna kommun nu, men tyvärr är husen dyrare på den här sidan gränsen. Hade gärna bosatt mig runt Rö/Söderhall annars. Får se vad det blir om jag inte får detta. Jättefint område! Kör igenom Ununge med bussen, men aldrig varit in på småvägarna. Ligger en väldigt mysig badsjö en bit bort med, perfekt till sommaren!
Men jag vågar knappt hoppas 😬

Åh, det förstår jag, där omkring är det också väldigt fint - men känner också igen det du skriver om priserna.

Nu peppar vi här! Hoppas hoppas hoppas! :heart

Vilket fint hus! Funderade när jag såg bilderna var du ska sätta upp din kattgård :up:

Delar av den här ytan ska nätas in i första hand. Tänker sätta lucka i ytterdörren som ju sitter inne i uterummet och sen, om det går, sätta en till lucka i glaset så jag kan ha glasdörrarna stängda. Men det är än så länge bara en plan. Får bli lite i taget beroende på markförhållandena, Roslagen består av mycket sten. Väldigt mycket sten. Svårt att få ner jordspett då. Så vi får se när jag väl kan börja med den!
Bakom ladan och upp mot gäststugan är det mer kuperat så det får bli en framtida fundering.
Screenshot_20260913_183407_Samsung Browser.webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka