Om det börjar om väljer du som säljare.Bestäm tid för kontraktsskrivande! Jämför med mig; visning söndag, bud måndag som jag accepterat, vi skriver kontrakt på torsdag. Om det inkommer ett nytt bud under tiden så börjar det om igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det börjar om väljer du som säljare.Bestäm tid för kontraktsskrivande! Jämför med mig; visning söndag, bud måndag som jag accepterat, vi skriver kontrakt på torsdag. Om det inkommer ett nytt bud under tiden så börjar det om igen.
Är det ett jätteproblem? Jag har oisolerade gamla pardörrar i mitt hus.Nu visar det sig att hallen inte är isolerad...
Det kommer ju kyla ur endel. Men visst kan jag täcka med draperier och mattor denna vinter.Är det ett jätteproblem? Jag har oisolerade gamla pardörrar i mitt hus.
Det kommer ALLTID att finnas något som inte är perfekt. Om du i övrigt älskar huset - och det verkar det ju som - känns en oisolerad hall som en fis i rymden!Det kommer ju kyla ur endel. Men visst kan jag täcka med draperier och mattor denna vinter.
Det kommer ALLTID att finnas något som inte är perfekt. Om du i övrigt älskar huset - och det verkar det ju som - känns en oisolerad hall som en fis i rymden!
Hurra!Vet du hur mycket jag behövde läsa det? Tack!!
Skriver kontrakt på torsdag.
Vet du hur mycket jag behövde läsa det? Tack!!
Vet du hur mycket jag behövde läsa det? Tack!!

Nu visar det sig att hallen inte är isolerad...
Wow, vad mysigt! Det ser mycket större ut än 43 kvm också, är det för att det är låg takhöjd som räknas bort?![]()
Om det är ett problem så löser du det senare!
Jag vet hur det är. När det blir allvar så försöker man hitta sätt att backa. Men det kommer bli jättebra!
Grattis till huset!
Såklart att det är läskigt, men det kommer bli braJa jösses vad jag letar anledningar till att backa ur nu! Ångesten är total! Men jag måste kasta mig ut i detta om jag någonsin ska kunna köpa. Det här huset är så mycket jag att jag vore dum om jag inte köpte det för det priset.