Buffy the Vampire Slayer

Får erkänna att jag skippade några avsnitt mitt i s3, så nu har jag graduation 1+2 kvar och sen är det s4 :D

Själv så snabbspolar jag mig igenom nästan hela säsong 3, heheh... :pHänder ju liksom inget större som är avgörande för resten av serien (förutom i de två sista ;))

Bara jag som har stora problem med säsongen där reiley eller hur det nu stavas är med?

Jag spolar alltid över honom också (såvida inte Spike är med samtidigt :angel:).

tumblr_li4fbxnSf41qgbabho1_500.gif

Tål honom inte! (Riley alltså) :yuck:

Ahh! Pedro Pascal i s04e01! Roligt att se skådisar som är väldigt populära nu när de precis var nya

När han dök upp i Game of Thrones satt jag huuuuur länge som helst och funderade över vart faan jag hade sett honom förut och fick en uppenbarelse när jag såg om serien, han är ju grym!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka