SoffiProppi
Trådstartare
Faith är verkligen irriterande
Jo tack...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faith är verkligen irriterande
Får erkänna att jag skippade några avsnitt mitt i s3, så nu har jag graduation 1+2 kvar och sen är det s4![]()
Jo tack...Gillar henne dock mer i säsong 7 (förutom att hon har så dålig smak i män *host* Ford *host*)
Själv så snabbspolar jag mig igenom nästan hela säsong 3, heheh...Händer ju liksom inget större som är avgörande för resten av serien (förutom i de två sista
)
Bara jag som har stora problem med säsongen där reiley eller hur det nu stavas är med?
Men alltså, hm? Ford? Vem är det nu igen?
Bara jag som har stora problem med säsongen där reiley eller hur det nu stavas är med?
GAAAAH! Wood menade jag såklart! Vet inte vart jag fick Ford frånFår skylla på 2 timmars sömn idag kombinerat med 10 timmars arbete (som jag fortfarande är på...)
Tänkte välFord var ju nån kille i s2!
Aww Andrew!
Det här dök upp i mitt fb-flöde idag
16 Super Useful Lessons That Got Drilled Into My Skull Because Of 'Buffy The Vampire Slayer'
Mitt också!![]()
Ahh! Pedro Pascal i s04e01! Roligt att se skådisar som är väldigt populära nu när de precis var nya
http://www.buzzfeed.com/keelyflaherty/which-buffy-the-vampire-slayer-character-are-you
Gjorde testet två gånger då jag hade vansinnigt svårt att bestämma mig vilket val jag skulle ta några gånger, blev Spike och Giles![]()