Buffy the Vampire Slayer

@AmyPond Skönt att veta att jag inte är den enda som missat det :p Jag väntar spänt på svaret!

tumblr_nfz5tluie11u2itkbo1_250.gif

Ett av mina favoritavsnitt!

tumblr_ng64d5E60z1u2itkbo2_250.gif

Men, du som nu ändå kollar igenom allt nu, hur kommer Angel "back to life"? Jag kommer inte ihåg :o
Buffy går till stället där hon döda han och lägger ringen hon fick på golvet och går sen hem.
Hon säger typ hejdå och ger upp angel. Så då kommer han såklart tillbaka.

Börjat kolla på Buffy igen, fantastiska kläder och frisyrer hittills:D

Hahah, åh, ja! Första säsongen är helt fantastisk om man tänker på klädsel och hår :love: Jag och en vän skrattade så mycket i avsnittet "Once more with feeling", då när Tara och Willow går igenom en park och några killar spanar in Tara för hon har så sexiga kläder på sig (en diarré-brun långklänning med fiskfjällsfärgad korsett till :D)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka