Buffy the Vampire Slayer

Hahah, jäkligt duktigt jobbat! :bow:

Blev lite besviken, hade faktiskt hoppats på ett annat resultat av den graviditeten... Hade varit sjukt spännande att läsa! Och stackars Spike! :arghh: Stackars sate hamnar alltid i kläm :cry:

Japp, när jag börjar så går jag all in :p Såå nu vill jag också ha resten av S9 :cautious:

tumblr_netpnpdeLQ1r82ld9o5_r1_250.gif

Har dock bara läst de vanliga S8 och S9, inte Oz/Willow/Tara/Haunted grejerna.

Håller med! :(

Ska börja på säsong 3 nu, ser inte riktigt fram emot det då jag hatar faith och borgmästaren…

Men jag kom på att jag ju inte ens sett klart hela serien tidigare:eek: Tror jag bara sett till säsong 5 eller nåt? Angel såg jag dock hela av:angel:

Ska börja på säsong 3 nu, ser inte riktigt fram emot det då jag hatar faith och borgmästaren…

Men jag kom på att jag ju inte ens sett klart hela serien tidigare:eek: Tror jag bara sett till säsong 5 eller nåt? Angel såg jag dock hela av:angel:

Åh herre!! :eek:

Då förstår jag varför du tror du tycker om Angel mest ;)

Japp, när jag börjar så går jag all in :p Såå nu vill jag också ha resten av S9 :cautious:

tumblr_netpnpdeLQ1r82ld9o5_r1_250.gif

Har dock bara läst de vanliga S8 och S9, inte Oz/Willow/Tara/Haunted grejerna.

Håller med! :(

Hahah! Märker det! :bow: Jag letar för fullt om jag hittar slutet av säsong 9, måste veta hur det fortsätter (och är inte tillräckligt desperat för att köpa hem dem än :angel:).

Jag har inte heller läst de serierna som inte tillhör själva huvudserien, vill ju mest läsa om Buffy och Spike :D

Hahah! Märker det! :bow: Jag letar för fullt om jag hittar slutet av säsong 9, måste veta hur det fortsätter (och är inte tillräckligt desperat för att köpa hem dem än :angel:).

Jag har inte heller läst de serierna som inte tillhör själva huvudserien, vill ju mest läsa om Buffy och Spike :D

Hur många nummer ska finnas av s9? Jag har till 27.

Usch nu är Fred Illyria...:cry:
angel_weak.gif

Kudos till Amy Acker alltså, att gå från Fred till Illyria sådär är jäkligt bra jobbat.

Illyria's_punch.gif

Verkligen! :bow:

Joss kan verkligen göra mirakel när det kommer till att casta rätt skådisar :bow:

Har ni sett piloten av Buffy? Hon som spelar Willow där är såå fel, så glad över att Joss bytte skådis!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 326
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II