Buke fryser

Jag har också haft det här problemet till och från en tid. Jag tror att det är samma sak som diskuteras i tråden i alla fall, men har inte sett tidigare att detta är uppe för diskussion. Nu har det precis hänt upprepade gånger efter varandra när jag öppnat en tråd. De första inläggen laddas normalt, men sedan när jag scrollar nedåt i tråden så är sidan ”tom”. Nyss försökte jag scrolla upp igen och då var det bara ett par inlägg i mitten som syntes, tomt ovanför dem också. Samt att sidan fryser så att det inte går att backa eller trycka sig vidare via menyn, utan man får antingen ladda om sidan eller stänga och öppna en ny flik. Det är bara här på Buke jag har noterat det här, inte på några andra sidor.

Visa bifogad fil 85433
Exakt så har det varit för mig med. Men nu har det inte hängt sig igen på ett par dagar för mig.
 
Jag har också haft det här problemet till och från en tid. Jag tror att det är samma sak som diskuteras i tråden i alla fall, men har inte sett tidigare att detta är uppe för diskussion. Nu har det precis hänt upprepade gånger efter varandra när jag öppnat en tråd. De första inläggen laddas normalt, men sedan när jag scrollar nedåt i tråden så är sidan ”tom”. Nyss försökte jag scrolla upp igen och då var det bara ett par inlägg i mitten som syntes, tomt ovanför dem också. Samt att sidan fryser så att det inte går att backa eller trycka sig vidare via menyn, utan man får antingen ladda om sidan eller stänga och öppna en ny flik. Det är bara här på Buke jag har noterat det här, inte på några andra sidor.

Visa bifogad fil 85433
Nä, ingen tom sida för mig. När det fryser på min mobil ser det alltid ut "som vanligt", förutom att jag har en annons mitt på och sidan vägrar "rulla" vare sig uppåt eller nedåt. En tom sida har jag aldrig stött på dock.
 
Idag har det funkat okej. Problemet är ju att det är så himla oregelbundet att jag inte vet om det är nåt som ändrats eller om det är helt random.
 
Jag försöker skriva här i och med vår gemensamma felsökning om jag gör något som jag tror kan påverka detta.
Vad jag vet har ingen förändring skett sedan i fredags.

Jag tog idag bort några filer som hörde till ett gammalt inaktiverat tilläggsprogram i Dagboksforumet, men jag har mycket svårt att tro att det skulle kunna påverka detta.

Den här typen av problem som verkar påverka olika användare väldigt olika och kanske dessutom olika, olika dagar är inte helt lätta att försöka lösa.

Jag får för mig att det överlag har förbättrats, jag kommer fortsätta arbeta med att försöka optimera och snabba upp då det även kanske kan hjälpa upp detta.

Fortsätt gärna skriva, framförallt om ni verkar märka en större förändring.
 
Idag hände det igen för mig, kunde inte se någon annons utan hade surfat problemfritt 10-15 min och sen hängde det sig.
 

Bifogade filer

  • C963C837-2F11-4B51-BF53-A3AF920D7B16.png
    C963C837-2F11-4B51-BF53-A3AF920D7B16.png
    53,5 KB · Visningar: 21
Idag frös det några gånger när jag skulle skriva inlägg på mobilen @Gunnar , Android och Opera. Det "tinade" när jag laddade om sidan och väntade ett tag (flera olika inlägg).
 
Nu har jag haft lite problem med att bukecfryser igen. Främst i tråden Störiga saker... gäller antagligen en annons från Elgiganten för så här såg det helt plötsligt ut blan mina flikar! Jag klickade definitivt inte på annonsen!.
Screenshot_20220515-110510_Samsung Internet.jpg
 

Liknande trådar

Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 723
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 973
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 075
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp