Buke fryser

Nu fick jag problem med att sidan frös igen. Hann inte scrolla alls utan sidan låg kvar som egen flik i telefonen men i utloggat läge. Tryckte på logga in och då försvann allt innehåll, hade bara kvar bakgrundsfärgen. Funkar då inte att trycka bakåt eller ladda om sidan via adressfältet utan måste stänga fliken och ta fram en ny.
 
Nu är det lika dåligt som det var innan jul. Det fryser konstant. Ibland hinner jag inte ens ända ner till annonsen
 
Nu frös det igen för mig, andra tråden jag gick in i. Kunde inte se någon annons så vet inte om det var orsaken.
 
Då kanske det finns någon typ av koppling till push-notiserna iallafall. Jag har nu stängt av dem igen. Vi får se om det blir någon skillnad för er.
 
Lite mer flödigt idag, men istället flimrar en annons bakom menyraden när jag bläddrat förbi den och vill läsa inlägg.
 
Krånglade för mig igen nyss. Fastnade på annons från Stenströms och något konstigt klädigt på W som låg efter första tråden i en forumdel tror jag. Men jag har alltid bara behövt vänta lite o sedan skrollar sidan vidare.
 
Jag får känslan av att problemen minskat.
Jag ändrade för några minuter sedan en inställning gällande annonserna, skriv gärna om ni upplever mer, mindre eller troligast ingen skillnad i problemen.
 
Jag gjorde precis en till mindre justering.
Det finns ytterligare en sak jag tänkte prova men jag väntar lite med det.
 
Krånglade för mig igen nyss. Fastnade på annons från Stenströms och något konstigt klädigt på W som låg efter första tråden i en forumdel tror jag. Men jag har alltid bara behövt vänta lite o sedan skrollar sidan vidare.

Tillägg till detta. Var någon mer annons i samma veva och oavsett var i flödet den var, inlägg/trådar o plats alltså. Fastnade så jag bara såg annonsen o gick ej att scrolla o sedan vips så scrollade sodan allt i ett svep man försökt scrolla.
 
Jag får känslan av att problemen minskat.
Jag ändrade för några minuter sedan en inställning gällande annonserna, skriv gärna om ni upplever mer, mindre eller troligast ingen skillnad i problemen.
Fungerar inte alls bra idag. Långa frysningar. Sen kan det släpp, jag börjar scrolla, och så låser det sig igen.
 
Samtidigt verkar det fungera ganska bra för andra?
Har det skett någon förändring över dagen sedan jag gjorde ändringarna?
Jag har jobbat på dagen så har surfat bara tidig morgon och sedan några minuter nu på kvällen. Svårt att säga.
 
Jag har också haft det här problemet till och från en tid. Jag tror att det är samma sak som diskuteras i tråden i alla fall, men har inte sett tidigare att detta är uppe för diskussion. Nu har det precis hänt upprepade gånger efter varandra när jag öppnat en tråd. De första inläggen laddas normalt, men sedan när jag scrollar nedåt i tråden så är sidan ”tom”. Nyss försökte jag scrolla upp igen och då var det bara ett par inlägg i mitten som syntes, tomt ovanför dem också. Samt att sidan fryser så att det inte går att backa eller trycka sig vidare via menyn, utan man får antingen ladda om sidan eller stänga och öppna en ny flik. Det är bara här på Buke jag har noterat det här, inte på några andra sidor.

9D1D8DA3-1804-4CF8-896B-FD59C9B7F393.jpeg
 

Liknande trådar

Bukefalos Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på...
2
Svar
31
· Visningar
1 700
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 488
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
30 734
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
13 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp