Jag provar att inaktivera ignorera-funktionen igen för att se om det kan vara nÄgot i den som stÀller till det.
 
Jag har nu Àven inaktiverat vissa extrafunktioner runt notiser samt uppdaterat lite runt rapporter.

Just nu ser jag inga problem, men det kan ibland ta ett tag innan det dyker upp. Om det Àr felfritt ett tag till kommer jag nog börja med att försöka slÄ pÄ ignorera-funktionen igen för att se hur det gÄr.
 
Jag har nu Àven inaktiverat vissa extrafunktioner runt notiser samt uppdaterat lite runt rapporter.

Just nu ser jag inga problem, men det kan ibland ta ett tag innan det dyker upp. Om det Àr felfritt ett tag till kommer jag nog börja med att försöka slÄ pÄ ignorera-funktionen igen för att se hur det gÄr.
Nu har jag inte mÀrkt nÄgot alls, sÄ hoppas att det funkar. Allt kÀnns snabbare och smidigare nu
 
Jag slog pÄ ignorera-funktionen för 30 minuter sedan, det verkar som om Àven den fungerar som den skall.
Nu Àr det bara extrafunktionerna runt notiser kvar som Àr inaktiverade, vÀntar ett tag till innan jag slÄr pÄ dem. De kÀnns mest rimliga till att kunna vara ett problem.
 
Jag slog pÄ ignorera-funktionen för 30 minuter sedan, det verkar som om Àven den fungerar som den skall.
Nu Àr det bara extrafunktionerna runt notiser kvar som Àr inaktiverade, vÀntar ett tag till innan jag slÄr pÄ dem. De kÀnns mest rimliga till att kunna vara ett problem.

Nu segar det med att gilla inlÀgg igen.

Edit: Det segar med att göra inlÀgg ocksÄ (tex det hÀr).
 
Jag har precis valt att testa en helt annan lösning pÄ detta.
Jag har nu aktiverat all gammal funktionalitet, men slagit av funktionaliteten med push-notiser.

Förhoppningsvis kan detta lösa problemen och inte stÀlla till med nÄgra nya.
 
Jag har precis valt att testa en helt annan lösning pÄ detta.
Jag har nu aktiverat all gammal funktionalitet, men slagit av funktionaliteten med push-notiser.

Förhoppningsvis kan detta lösa problemen och inte stÀlla till med nÄgra nya.
Just nu frös sidan men den lossnade dÀr efter nÄn minut. Det var nÄgon video reklam dÀr, vet inte vilken. Kanske den pÄverkar?

Edit: och igen. BÄda gÄngerna bonprixreklam.
 
Senast Àndrad:
Igen hÀnde det. Först hackade det dÄ jag scrollade, sen frös bilden. Bonprix igen.
 
Nu har det funkat rÀtt okej faktiskt. Tror inte det hÀnt nÄt konstigt igÄr eller idag i all fall.
 
Hm, nu har jag haft problem igen med att mina gillanden inte gÄr fram/laddar jÀttelÀnge.
Konstigt, jag har inte sett nÄgra felmeddelanden, Àr det nÄgon annan som sett liknande problem?

Jag har funderat pÄ om jag skulle prova att slÄ pÄ push-notiserna igen för att se om det fungerar bÀttre nu, men nu blir jag lite osÀker.
 
Test-gillade ditt inlÀgg nu och det fungerade fint. Det kommer och gÄr. Kanske Àr det nÄgot pÄ min Ànda, om det bara Àr jag som har problem :)
 
Konstigt, jag har inte sett nÄgra felmeddelanden, Àr det nÄgon annan som sett liknande problem?

Jag har funderat pÄ om jag skulle prova att slÄ pÄ push-notiserna igen för att se om det fungerar bÀttre nu, men nu blir jag lite osÀker.
Det har hackat idag morse igen.
 
I morse/förmiddag nÀr jag surfade pÄ mobilen sÄ var det en hyfsat stor Ellos-annons som verkade stÀlla till problem med att frysa sidan.
 
FrÄgan Àr om det mest handlar om banners nÀr sidan segar numera, det Àr ett lite annat problem med andra lösningar?
 
För mig verkar det inte ha att göra med annonserna, men jag har ju inte problem med att sidan fryser helt. Jag kan klicka pÄ nÄgot sÄ skippar den att registrera mitt gillande och livet (sajten) gÄr vidare.
 
Jag har ocksÄ dÄ och dÄ problem, fÄr dÄ den dÀr pulserande grejjen uppe i övre kant. Jag tolkar det dock som att det Àr min adblocker i firefox som bromsar buke frÄn att laddas om...?
 

Liknande trÄdar

Bukefalos Sen ungefÀr en mÄnad tillbaka hÀnder det ganska ofta (flera gÄnger per besök pÄ sidan) att somliga "knappar" inte gÄr att klicka pÄ...
2
Svar
31
· Visningar
1 770
Tjatter Ni Àr alla varmt vÀlkomna till Bukes stora nyÄrsfest! Detta Är Àr det en fÀrgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 274
Senast: Hedinn
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökĂ€nda brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 396
Tjatter Wild Kids Àr ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istÀllet för att vara pÄ en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 221

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp