Bukefalos fyller 13 år idag!

Som ni kanske märkt ;) fixar jag lite med färgerna på sidan.
Tonåringar brukar vara lite jobbiga och även om de inte vanligen kanske går tillbaka och skådar sina rötter så ofta så är det lite av vad jag gör med färgerna just nu.

Många brukar säga att det var bättre förr, alla de färger jag just nu använder är färger som faktiskt använts på sidorna för knappt tio år sedan.
Med lite mer fixande tror jag faktiskt att det kanske kan bli rätt ok. :)
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

GRATTIS till Bukefalos och Gunnar!

Gunnar ska ha en eloge för allt arbete han lägger på alla envisa "tanter" och annat "löst" folk ;) :D

:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Jaa, GRATTIS Bukefalos och Gunnar! :bump:
Hur skulle man överleva utan buke? :angel:

Men snälla Gunnar, färgerna vi hade innan Bukefalos fyllde år (igår alltså) var helt perfekta! Kan vi inte få tillbaka dom imorgon?
Just nu ser hela buke kantigt ut...
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

KL

Jag röstar på nya färger efteråt faktiskt, för att gå emot strömmen :angel:

Men något fräscht vårigt/somrigt vore inte fel när man sitter inne de vackra dagarna och kikar runt här på buke :D
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Nånting diskret och neutralt med lätt yrkesmässigt utseende vore bättre för de av oss som tjuvkikar från jobbet...
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Kamouflage alltså? ;) "jaha... du är inne på en jobbsida...okej inga problem" eller "gah! du är inne på buke! Stäng ner eller få sparken!"?
:angel::rofl:
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Många färger som skriker mot varandra - knappast en jobbsite, syns på långt håll. Skrikigast är nog Oracle med vitt, rött och svart. Kraftiga varianter av rosa, blått, orange och grön är därför rätt svårförklarade. :D
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Haha, och det firas med gul/orangea färger? Ska du införa dessa färger får du nog införa spysmiley också! :p
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Det var en del som missade den oranga bakgrunden i morse så jag tyckte det vore lämpligt att prova med den på lite andra ställen, inte lika mycket som i morse då de flesta väl vaknat nu ;)
 
Sv: Bukefalos fyller 13 år idag!

Jag är lite besviken på mitt skolschema just nu, för det innebär att jag måste vara på skolan på dagtid och har ingen användning av datorn heller så den måste lämnas hemma och jag hinner inte med i färgsvängarna här:cry:

Iofs har det skiftat en hel del under kvällen nu också, men vad det verkar inte lika intensivt som i morse. Och om jag ska vara ärlig så reagerade jag inte på att buke ändrade färg förrän jag halkade in på buke-hjälp:rofl:

Jag vill bara påminna Gunnar om att jag inte vill ha tillbaka det blinkande brevet!! (inte ens på försök:p)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 350
Senast: Sirap
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 549
Senast: Enya
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 702
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp