Bukefalos fyller 14 år idag!

För ett år sedan lekte jag med färgerna på Bukefalos på födelsedagen.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=973790

För två år sedan uppdaterade jag många delar av Bukefalos och lade in möjligheten att blogga.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=884949

I åj e jA ba eN LaT fjorTiz Å göR i pjinciP typ IngeNting typ ;)
jag hade fuNderINgar På typ att Göra oM alL typ teXt tE fjOrtizzpRÅk, mEn ja ba hoPpa öVEr typ d.... *ler*
http://www.fjortizar.info/

Faktum är att jag hade hoppats på att uppdatera forumet och andra delar av sidorna till en ny version som funnits klar sedan ett antal månader tillbaka.
Tyvärr lever denna nya version inte alls upp till den höga standard jag blivit van vid när det gäller denna forum-programvara.
Jag väljer därför att vänta med denna uppdatering. Eventuellt kanske det är så illa så att jag måste byta till ett helt annat program, om ingen förbättring sker.

Det gamla forumet som vi använder nu fungerar utmärkt tycker jag, men jag har väntat med att uppdatera andra delar av sidorna i väntan på den nya versionen.
Förändringar och förbättringar av andra delar av Bukefalos riskerar att få göras om från början i samband med uppdatering till nytt forum. Detta har tyvärr inneburit att inte så mycket hänt på senare tid.

Jag vill gärna att sidorna hela tiden skall förbättras och få ny funktionalitet så denna väntan är jobbig för mig, samtidigt som jag känner att det helt klart var ett mycket bra val att vänta, många av de som uppdaterat till den nya versionen har drabbats av mängder med problem med missnöjda användare som följd. Detta vill jag gärna slippa.

Ni som ofta tycker att det var bättre förr skall vara glada då sidorna nu är som förr och inte nya och "konstiga".
Men förändring är bra och den kommer :) men det kan dröja ett tag till.

Om det beror på att inget ändras eller på något annat så ökar antalet användare i alla fall.

Förra veckan, vilket är den vecka som jag har de senaste officiella siffrorna från, slogs användarrekord med 113 578 unika användare under en vecka, här på Bukefalos.

Två andra hästsidor som är med på denna externt kontrollerade lista är Tidningen Ridsport med 18 645 unika besökare förra veckan. Den andra hästsidan hade 12 228 unika besökare.
Allt enligt sis-index http://sis-index.se/sis-index/

Jag är glad att vi är så många här och hoppas att vi om ett år är ännu fler och att jag då haft möjlighet att förbättra alla de delar av Bukefalos jag planerat.
Tack för att ni finns här!
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Ja vad skulle vi göra utan buke? Man lär sig något nytt varje dag och har träffat vänner för livet :love: :bow:
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

GRATTIS!!!

Vilket supersupersuperjobb du gör Gunnar! Och alla moderatorer också såklart! Buke är en drog ;)
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Tack tack tack för denna underbara sida :love: Den har gett oss så mycket. Liv har räddats. Liv har förändrats. Liv har blivit bättre.

Den 29 maj firar jag mitt sjunde år här på buke. Hipp hipp hurra :bump:
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Vi tackar och bugar för en eminent sida att surfa in på! Kanonbra på många sätt och framförallt att kontakter knyts och att vi kan hjälpa varandra. Det tycker jag är fantastiskt! Tack Gunnar!

/Miello
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Grattis på FjortisDagen :D

Det är tur att Buke finns så man kan lära sig allt om hästar, relationer, barnuppfostran, middagstips, och få ut sina frustrationer på folk som inte tycker likadant ;)
Men också få en del goa skratt.
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

GRATTIS till en toppen sida... Hurra hurra hurra...
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

GRATTIS BUKEFALOS!!! :bump:

Tänk vad mycket mindre jag skulle vetat om inte buke fanns...

Jag t ex hade inte haft en aning om att man kan vika in flärparna på plastfolierullarna. Katastrof!

Grattis, och tack för den här extravärlden vi lever i!
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

GRATTIS BUKE!!!!!:love:

Blru dock lite förvånad när jag inser att Buke bara är några månader yngre än mig själv:eek::D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 527
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 789
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 734
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Dejtingtråden del 37
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp