Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 111 976
Sv: Jag har också skrivit en hästbok för vuxna

Det tackar jag för, fattade inte riktigt vad som hänt med min tråd?

Det är moderatorerna som flyttar trådar, raderar eller gör andra ingrepp. Ditt ämne ansågs nog ligga så nära Mirans att det var därför de slogs ihop. Din tråd syntes dock i trådlistan, när man klickade på den kom man till ditt inlägg fast i Mirans tråd.

Sv: Bukeromanen ....

Nope ... det var boken jag fragade efter.:D Nu ska jag bara lara mig hur man laddar ner bocker pa iPaden utan att ga genom iTunes.:grin:

KL

Trodde att min skulle komma idag, men icke:(
Hoppas på bättre lycka imorgon...:)

Brevbäraren kanske lagt beslag på den först:D

@marna är din bok på engelska?

*kl*
Det här med e-bok.. hur funkar det? Är det nåt man kan ha på mobilen, eller är det alldeles för litet för att orka läsa en hel bok?

*kl*

Jag hoppas min kommer imorgon i ett paket från Sverige (som också innehåller smågodis, kexchoklad och pepparkakor). :D

Brevbäraren kanske lagt beslag på den först:D

@marna är din bok på engelska?

*kl*
Det här med e-bok.. hur funkar det? Är det nåt man kan ha på mobilen, eller är det alldeles för litet för att orka läsa en hel bok?

En av sonerna laser bocker pa mobilen hela tiden ... sjalv ser jag nog inte bra nog, men han tycker att det gar bra. Jag vill ha bockerna pa min iPad ... far val ringa en av sonerna sa han far tala mig igenom processen.:p

Nu är även jag färdig med boken!
Saknar redan tjejerna... Åhhhh skriv mer! :d

Har vart ledig idag, så gick aldrig riktigt upp ur sängen förrän 3, bara låg och läste, tack för en mysig eftermiddag! ;) :bow:

Blir man varm i hjärtat, eller?:love:

Tänk att andra än jag har lärt känna mina kompisar som jag umgåtts alldeles ensam med under så lång tid, känns helskumt men underbart ...:)

Också läst ut den nu och håller med flera av de andra, skriv mer! Massor mer!
generellt sätt så plöjer jag det mesta i bokväg och gillar att läsa men den här var synnerligen svår att lägga ifrån sig. Man känner så med dessa tjejer och man vill bara veta mer och mer om dem.

Också läst ut den nu och håller med flera av de andra, skriv mer! Massor mer!
generellt sätt så plöjer jag det mesta i bokväg och gillar att läsa men den här var synnerligen svår att lägga ifrån sig. Man känner så med dessa tjejer och man vill bara veta mer och mer om dem.

Vad glad jag blir!:)

Himla tur att den var värd din förstörda skönhetssömn, annars hade man legat pyrt till ....;)

kl - Nu har jag fått hem mitt ex av Boken! och det är en perfekt eftermiddag, regnar och blåser, dottern har hand om hästarna och maken kommer hem sent ;) Här ska läsas :)

Nu har jag läst en bra bit, men måste ta många pauser för att bokstäverna blir suddiga av alla tårarna.

kl

Min bok kom idag!!
Jag är otroligt spänd, men samtidigt lite orolig över att den ska vara så bra som det sägs. Har nämligen jättestor projektinlämning på måndag som egentligen borde innebära jobb dygnets alla vakna timmar, men jag vet med mig hur jag blir om jag öppnar en bra bok :p Så, skippa nattsömn eller låta bli att öppna boken förrän måndag kväll, det är frågan :p

Nu har jag läst en bra bit, men måste ta många pauser för att bokstäverna blir suddiga av alla tårarna.

Är den så sorglig? Tycker du verkligen det? Okej, ett ställe grät jag själv när jag skrev det ... fånigt att man kan bli så rörd över sin egna ord ...:o

Häpp, har nog läst en tredjedel nu;) Fick lägga den ifrån mig för att den inte ska ta slut för fort...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka