Sv: Bukeromanen ....
KL
Nu har jag också fått en bok i brevlådan!

Men jag SKA vänta till senare ikväll...
KL
Nu har jag också fått en bok i brevlådan!

Men jag SKA vänta till senare ikväll...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är väl bara väldigt överkänslig för sådant, träffade precis de strängarna hos mig.Är den så sorglig? Tycker du verkligen det? Okej, ett ställe grät jag själv när jag skrev det ... fånigt att man kan bli så rörd över sin egna ord ...![]()
Då är jag där, har redan en monter inbokad alla dagarna. Det har jag haft i tre år nu. Välkomna att hälsa på mig då allihop! Största buketräffen ever?!![]()
Jag är väl bara väldigt överkänslig för sådant, träffade precis de strängarna hos mig.
Men jag tycker om den, jag bara KÄNNER så mycket med personerna.
Själv älskar jag dem alla fyra, men är lite extra svag för Linn, det var väl därför jag lät henne få en skimmelarab ...![]()
(fast det skrev du ju svar på här i tråden...men STÅR det verkligen nånstans i boken att den är skimmel?)
Nej, det står inte! Om inte starren slog till när jag läste så gör det faktiskt inte det. Hur sjutton kunde du komma ihåg det?
Miran - när du ser att folk faktiskt memorerar dina böcker måste du ju skriva en till![]()
I ditt huvud är alla fina hästar skimmelaraber![]()
Jo, jag försöker, men det var länge sedan nu...Du skriver väl själv om jag inte missminner mig? Har alldeles för mig det, men mitt minne är förstås lite ... eh ... sådär ...![]()
Vilket minne du har!!!![]()
Tack!Vad jag minns skrev du bra dessutom.
Vad jag minns skrev du bra dessutom. Så skippa det där med att tycka att du själv är löjlig!!! Ta tag i det igen, vetja!![]()
Har det inte med att man måste 'mörda' sin inre kritiker? Den där 'rösten' som säger att det inte alls är bra.
Så funkar det för mig iaf, kommer den 'där' är det helt kört.