Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Fast det är inte förlaget som kostat på den utan adlibris... Adlibris är alltså smartare:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Fast det är inte förlaget som kostat på den utan adlibris... Adlibris är alltså smartare:D

Det är faktiskt förlaget!:D

Antar att de har någon sorts avtal, men jag vet att förlaget får betala för annonsplatsen. Dock hittar jag den inte själv ...:o
 
Sv: Bukeromanen ....

Den dyker upp ibland:laugh:

Aha, då samarbetar förlaget med adlibris för det var dit man kom vidare om man klickade på annonsen.
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har mitt ADSL via Åland så jag har mest finsk reklam, lite kul men jag kommer förmodligen inte att på se reklamen för boken vilket ju är trist.
 
Sv: Bukeromanen ....

Nu har jag läst ut boken...du är grym! :bow::love:

Hur länge behöver vi vänta på nästa? :D

Åh, tack! Vad gulliga ni är allihopa!:)

Det tar nog ett tag, jag har några andra böcker jag måste skriva först ...

Förresten så ska jag på en liten signeringsturné:

Kungsbacka, Frölunda Torg och Bokia på Avenyn den 12:e december. Göteborg, alltså.
Och två ställen i Malmö den 14:e december. Om någon är intresserad av att hälsa på mig så kan jag ta reda på exakta tider ...:D

Vore kul om signeringarna förvandlades till små Buke-träffar!;)
 
Sv: Bukeromanen ....

Åh, tack! Vad gulliga ni är allihopa!:)

Det tar nog ett tag, jag har några andra böcker jag måste skriva först ...

Förresten så ska jag på en liten signeringsturné:

Kungsbacka, Frölunda Torg och Bokia på Avenyn den 12:e december. Göteborg, alltså.
Och två ställen i Malmö den 14:e december. Om någon är intresserad av att hälsa på mig så kan jag ta reda på exakta tider ...:D

Vore kul om signeringarna förvandlades till små Buke-träffar!;)
Jag tycker du kan komma till uppsala också! :D :bump:

Du förstår väl att du måste omprioritera lite? ;)
Preciiiiiis... :D
 
Sv: Bukeromanen ....

Äääääntligen så fattade mamma mina hintar och skrev upp ditt namn igår :D Nu blir det nog julklappsbok skulle jag tro :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Den dyker upp ibland:laugh:

Aha, då samarbetar förlaget med adlibris för det var dit man kom vidare om man klickade på annonsen.

Jag trodde det var en sådan där styrd annons som visade sådant man tidigare har tittat på på nätet, jag såg nämligen bara mina egna böcker och blev jätteglad först, tills jag insåg att det nog bara var jag som såg dem.:D
 
Sv: Bukeromanen ....

:eek:

Nu dök reklambannern upp för mig också. Med den där hemska bilden på mig!:crazy:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp