Bukefalos 28 år!

Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

*kl*

Nu har jag läst den :love:

Blir till att köpa den i julklapp till mamma. (Sorry, lillebror får en helt annan bok. Dock ett buketips det med, den gäckande Gargoylen.)
 
Sv: Bukeromanen ....

:D verkar nästan så ... men å andra sidan är det ju kul att kunna försörja sig också ...:)

Fast nu hänger jag nog inte med här?

Bukeromanen är väl något du har skrivit? O att skriva en till bukeroman (del 2) måste väl ändå betyda att du försörjer dig som författare?

Bok som bok menar jag..o buke måste ju ändå ha prio? :D;)
 
Sv: Bukeromanen ....

Fast nu hänger jag nog inte med här?

Bukeromanen är väl något du har skrivit? O att skriva en till bukeroman (del 2) måste väl ändå betyda att du försörjer dig som författare?

Bok som bok menar jag..o buke måste ju ändå ha prio? :D;)

Jodå, skillnaden är att som barnboksförfattare är jag lite bestseller och eftersom man som författare får betalt per såld bok året efter den såldes så är det ju bra att ha någon bok ute som säljer bra.:)

Jag vet inte riktigt än hur Bukeromanen säljer, men den säljer ju t.ex inte lika bra som mina ungdomsdeckare. Även författare tycker att det är kul att kunna betala sina räkningar ...

Bukeromanen skrev jag "på lediga stunder" för att jag tyckte att det var så kul att jag inte kunde låta bli. Än så länge ligger mitt vuxenboksskrivande på den nivån.

Och vad ska jag göra med mitt deckarmanus då?:angel:
 
Sv: Bukeromanen ....

Jodå, skillnaden är att som barnboksförfattare är jag lite bestseller och eftersom man som författare får betalt per såld bok året efter den såldes så är det ju bra att ha någon bok ute som säljer bra.:)

Jag vet inte riktigt än hur Bukeromanen säljer, men den säljer ju t.ex inte lika bra som mina ungdomsdeckare. Även författare tycker att det är kul att kunna betala sina räkningar ...

Bukeromanen skrev jag "på lediga stunder" för att jag tyckte att det var så kul att jag inte kunde låta bli. Än så länge ligger mitt vuxenboksskrivande på den nivån.

Och vad ska jag göra med mitt deckarmanus då?:angel:

Aha! I get it! :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Sådär ja! Nu har jag också fått tag på boken! :D
Har inte hunnit så långt ännu men gillar det jag läst so far! :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Min bok kom i dag :banana:
Men jag har redan läst ut den :cry:

Jag hoppas verkligen att du har många lediga stunder och vi inte behöver vänta i flera år på nästa... det blev några timmar med skratt och gråt vid köksbordet i kväll, tur som var hade jag i alla fall besinning nog att lägga den åt sidan för en timme och gå ut och mocka och fodra :angel:

Jag har skrivit till förlaget och tackat för att de har gett ut boken och att jag hoppas på uppföljare! Tack för en underbar bok!!
 
Sv: Bukeromanen ....

Min bok kom i dag :banana:
Men jag har redan läst ut den :cry:

Jag hoppas verkligen att du har många lediga stunder och vi inte behöver vänta i flera år på nästa... det blev några timmar med skratt och gråt vid köksbordet i kväll, tur som var hade jag i alla fall besinning nog att lägga den åt sidan för en timme och gå ut och mocka och fodra :angel:

Jag har skrivit till förlaget och tackat för att de har gett ut boken och att jag hoppas på uppföljare! Tack för en underbar bok!!

:love: Vad gullig du är! Det är bra - förlaget kan faktiskt behöva höra att de behövs hästböcker även för vuxna ...

Men jäklar vad fort du läser!!!:eek: Du får läsa den en gång till mycket långsammare så att du får lite valuta för pengarna ...;)
 
Sv: Bukeromanen ....

Bukereligionens nya lära:
- Annikaevangeliet
- Linnevangeliet
- Ellenevangeliet
- Lisbethevangeliet
 
Sv: Bukeromanen ....

Tidigare i tråden pratades det en del om ev signering i Globen, vilket inte blev av. Tänkte bara säga att jag nu ska på en liten "signeringsturné" - så om någon av er vill komma och hälsa på mig så vore det roligt, Buketräffar kan man inte få för många av!:D

I vilket fall som helst:

12/12 Bokia Kungsmässan, Kungsbacka kl. 13-14
12/12 Bokia Frölunda Torg, Göteborg kl 16-17
12/12 Bokia Avenyn, Göteborg kl 19.30 (men då tror jag att det krävs inbjudan av annat slag än den här)

14/12 Bokia Hansacompagniet, Malmö kl 14-15
14/12 Bokia Emporia, Malmö kl 16-17

Kram, Miran
 
Sv: Bukeromanen ....

Men åh, fel ände av landet jue!! :mad: ;)

Kommer du till GHS då? Jag ska förhoppningsvis dit och dejta Hallonsaft :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp