Ceta
Moderator
Åh, hjälpt det hade jag juTror du taggat in fel användare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, hjälpt det hade jag juTror du taggat in fel användare![]()
Jag är fortfarande på plats 5 i kön till En bit av Bodil på bibblan trots att jag ställde mig i kön direkt när vi sa den blir nästa bok dvs typ en månad sedan. Så jag tror att det är bra om man väljer nästa bok hyfsat tidigt så man har en chans att få tag på den. Eller tänker du att vi läser En bit av Bodil och sen väljer ny och tar en paus innan vi börjar med den nya? Inte meningen att krångla jag vill bara förståJa dags att börja fundera på nästa bok.
Jag funderar på om vi skulle köra kortare tid denna gång för att prova lite olika alternativ.
Typ 15 november kan man börja diskutera första halvan
samt 22 november hela boken. Då är det 1,5 vecka till första diskussionen och en vecka till för att diskutera hela boken.
Så provar vi lite olika alternativ.
Så tänker jag att vi efter det kan ta en ny omröstning och rösta fram två till böcker.
Eller om vi har kommit på att vi vill göra det på något nytt sätt.
Jag föreslår följande :Jag är fortfarande på plats 5 i kön till En bit av Bodil på bibblan trots att jag ställde mig i kön direkt när vi sa den blir nästa bok dvs typ en månad sedan. Så jag tror att det är bra om man väljer nästa bok hyfsat tidigt så man har en chans att få tag på den. Eller tänker du att vi läser En bit av Bodil och sen väljer ny och tar en paus innan vi börjar med den nya? Inte meningen att krångla jag vill bara förstå![]()
Också fortfarande i kö dock plats 5. Här finns det ett gäng exemplar för 14 dagars utlåning som inte går att reservera men det är ju inte säkert man hinner få tag en av dem när de kommer in.Kön på bilbioteket rör sig långsamt även för mig. Ställde mig i kö för flera veckor sedan och är på plats 29 nuEventuellt hinner jag vara med till slutdiskussionen, annars siktar jag in mig på nästa bok istället
![]()
Lördag är första diskussionsdag för första halvanFick sträckläsa igår och idag, men nu är jag ikapp och ser fram emot allas tankar imorgon.![]()
Lördag är första diskussionsdag för första halvan![]()