Buketräff hos athena_arabians

Eller kolsyrat...
vin?
te?
oboy?
:yuck::angel:

:p jag vill ha maskinen och köket intakt. Kusinens pojkvän (numera äkta man) testade vad man kan och inte kan kolsyra under en blöt fest hemma hos sina föräldrar. Festprissarna (tror det var hans rugbylag) hade rätt mycket att städa dagen efter plus att det är nu empiriskt bevisat att det INTE går att kolsyra vodka! :D
 
Fyll på listan :up:

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
 
Fyll på listan :up:

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
 
Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
 
Vi kanske kan skriva upp vad var och en ska ta med, så alla vet? :)
Mig kvittar det :)

Jag har tyvärr inte tillgång till madrass, men tar med mig sängkläder, täcke och kudde. Kan sova på en matta om det är så :)

@Ninnurur vet du hur långt det är, på ett ungefär? Tänkte om man ska handla hemma eller hos Athena :)
 
Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
 
@Saeta: Från Uppsala tar det lite mer än två timmar hit. Har du ingen madrass får du ta min luftsäng eller luftmadrass (om det inte är någon säng över då). Åker ni över Gävle kommer ni att passera en handelsplats söder om Gävle där det finns en bra Ica Maxi och en ok Citygross (samt Systembolaget).

Edit: Just ja, då kommer ni att passera Köpis i Valbo också. Där finns en Coop (helt ok men jag gillar sällan utbud och priser på Coop) och ett Systembolag.

@Scata: Hur allergisk är du? Är det något som inte ens kan vara på grillen om du ska grilla på samma?
 
Senast ändrad:
@Scata: Hur allergisk är du? Är det något som inte ens kan vara på grillen om du ska grilla på samma?
Nej nej - så illa är det inte (tack o lov). Men gluten och laktos räcker för att det ska bli krångligt hos de som är lyckligt omedvetna om matallergier ;)
Därför vill jag inte krångla till något för andra, utan tar med eget istället - enklast så :up:
 
Nej nej - så illa är det inte (tack o lov). Men gluten och laktos räcker för att det ska bli krångligt hos de som är lyckligt omedvetna om matallergier ;)
Därför vill jag inte krångla till något för andra, utan tar med eget istället - enklast så :up:

Bra, jag ville kolla så det inte blir något dumt.

Det verkar ju som om det blir flera efterrätter så nog ska vi kunna fixa en som är fri från gluten och laktos, eller hur (@alla)? Något med maräng kanske?
 
Bra, jag ville kolla så det inte blir något dumt.

Det verkar ju som om det blir flera efterrätter så nog ska vi kunna fixa en som är fri från gluten och laktos, eller hur (@alla)? Något med maräng kanske?

Låter bra med nåt laktosfritt, inte allergisk men lagom känslig. Finns ju laktosfri glass och så om man ska köra på nåt mer än bara maränger. Och så lite (mycket) chokladsås och banan till det - taa daaa...banansplit :d
 
Jag är också laktoskänslig så jag uppskattar dessert utan det. Det tror jag att mina eventuella nattkamrater också gör! :D
 
Jag kom på att jag har 16 st smirnoff ice som jag gick från syster eftersom de passerat datumet och då är giftiga enligt hennes sambo (:banghead:). Är det någon som dricker sånt så att jag ska ta med några? :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 931
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 207
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 597
Senast: Blyger
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp