Bukefalos 28 år!

Buketräff Linköping (och/eller Norrköping)

Jag vågar inte lova något, vet inte riktigt hur min helg kommer se ut än.. Men om jag har tid så kommer jag gärna!
 
Jag kan tyvärr inte heller på nationaldagen. Då vi är flera som inte kan den dagen och inget ännu är bestämt så undrar jag hur ser det ut för er andra att träffas nästa helg dvs. den 11 eller 12 maj?
 
Jag kan tyvärr inte heller på nationaldagen. Då vi är flera som inte kan den dagen och inget ännu är bestämt så undrar jag hur ser det ut för er andra att träffas nästa helg dvs. den 11 eller 12 maj?

Funkar för mig efter 16 både lördag och söndag :) är på rallykurs i spångsholm.
 
Rallykurs som i att köra rallybil @Monifa ? :)

Både lördag och söndag efter 16 funkar för mig.
Om vi vill t.ex. fika spelar det inte så stor dag vilken dag vi väljer. Vill vi dricka vin så är ju lördag bättre. :)
 
Rallykurs som i att köra rallybil @Monifa ? :)

Både lördag och söndag efter 16 funkar för mig.
Om vi vill t.ex. fika spelar det inte så stor dag vilken dag vi väljer. Vill vi dricka vin så är ju lördag bättre. :)

Hehe hade vart roligt men det är rallylydnad med hunden jag menar :angel:

Mig kvittar det vad vi gör. Förra träffen som var i lkpg fikade vi :)
 
Jag har fått förhinder (och har inte hundvakt. Hon satte igång att löpa idag och kissar ganska ofta...) så får bli en annan gång.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: sthu
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 963
Senast: Habina
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 270
Senast: Stefffie
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 435
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp