Bukefalos 28 år!

Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Du passerar mig så vi kan köra ihop om du vill :)

paradox, du passerar nog mig med om du kör 23:an och vill ha lite vägledning.
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Vi hittar nog, men det är bra att ha ditt nr ändå om något händer (med bilen osv). :)
 
Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

KL

Nu har jag skickat PM med mitt nr till de som kommer. Har jag missat nån eller det är nån som tillkommer så säg till så jag kan skicka till er med. :)
 
Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Såhär i sista minuten har nu jakträttsinnehavaren lagt in sitt veto och sagt att han/de inte vill ha folk och hundar i skogen då det tydligen finns mycket hönsfågel där de inte vill få bortskrämda eller störda. Tråkigt men det får respekteras så vi kan använda markerna i framtiden.

Jag jobbar på en reservplan och om den inte går i lås har vi flera åkrar som vi kan använda för spår och uppletande plus att vi har klubben att tillgå för lydnadsträning.
 
Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Mycket lyckat må jag säga! Trots att vi fick åka tidigare så är vi väldigt nöjda från Sölvesborgsgänget :)

"Lite" regn stoppade oss inte :D

Och så fick vi ju en ny bekantskap som vi hoppas få se på klubben och vara med och träna :)
 
Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Ja, det var jättekul och jag har nog dubblerat min hundkunskap idag :)
Tackar ödmjukast för detta!
Dessutom kom jag fram till att hunden är mer skottfast än mig haha!

Tränar gärna med er igen, bara säg till!

Stor eloge till Emma82Maria som arrangerade det hela!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 342
Senast: Karminnie
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 819
Senast: lillcrim
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 193
Senast: escodobe
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 420
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp