Bukefalos 28 år!

Byta försäkringar?

Blå

Trådstartare
Sitter och jämför mina försäkringar på jämförelse sidor och ser att det finns många som är mycket billigare. Jag har dock ett stort välkänt bolag och dessa verkar vara lite mindre kända.

Hur vet man om de bolagen är lika bra?
Finns det några risker med att byta bolag? Typ häst försäkring säger man väl att det är dumt att byta pga karens mm? Men tex boende försäkring, är det dumt att byta? Man verkar kunna få en för typ hälften av vad jag betalar nu...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 718
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 311
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp