Byta från Samsung S3 till Iphone

Boj

Trådstartare
Funderar på att byta telefon, från nuvarande Samsung till en Iphone. Men hur blir det då med alla kontakter, kan de följa med eller måste de laddas om. Har förstått att jag får ett nytt SIM kort, hur flyttar man över detta?

Går att spara kontakterna till microsd kortet och sen importera dem till nya luren, eller spara dem på googlekontot och importera dem därifrån.

Jag gick till en butik och köpte telefonen och sa att nu måste du hjälpa tanten med allt det där. :idea::bow: Att jag sen gjorde allt nästa gång själv när jag inte hade nån framför mig är en annan sak ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 004
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka