Byta mobilabonnemang

Jag har hela mitt tekniska liv på mobilen. Sitter aldrig vid datorn. Vill därför ha en hyffsad telefon, bra kamera. Ang mitt abonnemang har jag idag 30G surf som jag inte använder upp, men behöver ändå en rejäl surf. Fria sms och samtal.
Hittills lutar det åt comviq.

Det du betalar är nog hyfsat rimligt m.t.p. 30G surf. Kolla upp hur mycket surf du använder i snitt varje månad och utgå från det så kanske du kan spara en del pengar.
 
Det du betalar är nog hyfsat rimligt m.t.p. 30G surf. Kolla upp hur mycket surf du använder i snitt varje månad och utgå från det så kanske du kan spara en del pengar.
17GB använder jag upp. Så 15 blir tyvärr för lite. Nu lutar det åt att strunta i ny mobil och teckna abonnemang hos fello. 28G för 195kr/mån. Nästan 300kr billigare än vad jag har idag.

Sen vet jag inte om jag snittar på 17G eller om det var sista månaden. (Vi var en vecka i Norge då). Det var telia som sa att jag använder det när jag pratade med dem för en stund sen.
 
17GB använder jag upp. Så 15 blir tyvärr för lite. Nu lutar det åt att strunta i ny mobil och teckna abonnemang hos fello. 28G för 195kr/mån. Nästan 300kr billigare än vad jag har idag.

Sen vet jag inte om jag snittar på 17G eller om det var sista månaden. (Vi var en vecka i Norge då). Det var telia som sa att jag använder det när jag pratade med dem för en stund sen.
Om du loggar in på din sida på Telia och väljer Abonnemang så hittar du din surfhistorik om du scrollar ner till Inställningar.
 
17GB använder jag upp. Så 15 blir tyvärr för lite. Nu lutar det åt att strunta i ny mobil och teckna abonnemang hos fello. 28G för 195kr/mån. Nästan 300kr billigare än vad jag har idag.

Sen vet jag inte om jag snittar på 17G eller om det var sista månaden. (Vi var en vecka i Norge då). Det var telia som sa att jag använder det när jag pratade med dem för en stund sen.

De ska kunna kolla fler månader bakåt i tiden.

Du kan ju alltid köpa en mobil separat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
445
Fritid Jag står i dilemmat att jag ska förnya mitt abonnemang. Eller ja, jag ska byta från halebop (Telia) till något som går på Telenors nät...
Svar
13
· Visningar
822
Senast: YaHilweh
·
Äldre I sommar går min bindningstid ut för abonnemanget jag tecknade när jag köpte min telefon. För att dra ner mina telefonkostnader med ett...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: Niyama
·
Äldre Jag är trött på att ha ett onödigt dyrt mobilabonnemang. Nu tänker jag byta till det som verkar bli billigast för mig istället. Meen jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 985
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp