Åååhhh vad jag är sur på mig själv just nu. Jag skulle ha litat på min magkänsla...Vår c-ponny vi haft ca en månad nu funkar inte riktigt med dotra. Vi letade eg b-ponny men detta blev en kompromiss och rent strl-mässigt så går det ju bra. Men. Ponnyn, som gått på ridskola hela sitt liv praktiskt taget, ej varit i hage alls nästan, är nog lite för upphetsad av sitt nya liv....känner att dottern inte riktigt rår på henne. Hon försöker sticka ute, blir oerhört stark både vid uteridning och vid hoppning på ridbanan. Tror detta skulle vara en superponny för en lite äldre och duktigare tjej att ha som lite projekt, men hon passar inte som första ponny åt oss. Dottern säger att det inte känns riktigt kul att åka och rida för man vet aldrig hur det ska sluta...
Så. Vad göra? Jag blir tokig på detta ponnyletande...Ska jag ge det lite mer tid eller försöka sälja ponnyn så fort det går? Och hur lätt är det att bli av med en lite krävande ponny tro...Tacksam för lite input av alla de slag...
Så. Vad göra? Jag blir tokig på detta ponnyletande...Ska jag ge det lite mer tid eller försöka sälja ponnyn så fort det går? Och hur lätt är det att bli av med en lite krävande ponny tro...Tacksam för lite input av alla de slag...