Bukefalos 28 år!

Fått svaret nu för er som undrar. Helt normal bild av cellprovet.
När jag var hos bm sa hon att om det inte visade någonting behövde jag inte fundera. Hon sa bara att en del är känsliga och blöder lätt...
Ska man nöja sig med ett sånt svar?

Om du inte känner dig nöjd så boka tid hos en gynekolog.
 
Om du inte känner dig nöjd så boka tid hos en gynekolog.
Problemt är väl att jag inte riktigt vet om jag känner mej nöjd...
Det är ju ingenting jag egentligen mår dåligt av och så. Mer funderingen på om det kan vara något farligt... Eller om hon faktiskt har rätt i att jag bara är känslig ocj lättblödande liksom.
Undviker ju gärna en till gynundersökning om jag kan ;)
 
Problemt är väl att jag inte riktigt vet om jag känner mej nöjd...
Det är ju ingenting jag egentligen mår dåligt av och så. Mer funderingen på om det kan vara något farligt... Eller om hon faktiskt har rätt i att jag bara är känslig ocj lättblödande liksom.
Undviker ju gärna en till gynundersökning om jag kan ;)

Då tycker jag att du nöjer dig med svaret tills vidare!
 
Hon sa bara att en del är känsliga och blöder lätt...
Ska man nöja sig med ett sånt svar?

Ja.

Om prover och koll vid provtagning visar noll och inget, varför ska man då tro att det ändå beror på nån hemskhet istället för det logiska; att man har en lite känslig livmodertapp/slemhinnor?
 
Problemt är väl att jag inte riktigt vet om jag känner mej nöjd...
Det är ju ingenting jag egentligen mår dåligt av och så. Mer funderingen på om det kan vara något farligt... Eller om hon faktiskt har rätt i att jag bara är känslig ocj lättblödande liksom.
Undviker ju gärna en till gynundersökning om jag kan ;)
Det är itne min avsikt att vara elak men jag måste fråga...
Vad behövs för att du ska bli nöjd? Att någon säger att det ÄR farligt?
För det verkar vara det du fiskar efter. Du får besked från vården att det är helt OK. Bukefalisterna rapporterar om liknande bekymmer som också är ofarliga.
Men du vill ha fler som ska säga samma sak? Varför?
 
Det är itne min avsikt att vara elak men jag måste fråga...
Vad behövs för att du ska bli nöjd? Att någon säger att det ÄR farligt?
För det verkar vara det du fiskar efter. Du får besked från vården att det är helt OK. Bukefalisterna rapporterar om liknande bekymmer som också är ofarliga.
Men du vill ha fler som ska säga samma sak? Varför?
Nej jag vill inte ha fler som säger samma sak.
Vet inte hur du kan tolka det som att hav vill ha ett svar om att det är farligt...
Jag ska inte fråga om hur andra hade gjort i situationen mer.
 
Nej jag vill inte ha fler som säger samma sak.
Vet inte hur du kan tolka det som att jag vill ha ett svar om att det är farligt...
Jag ska inte fråga om hur andra hade gjort i situationen mer.
Bra :)
det känns lite som om det inte fanns något som kunde göra dig nöjd.
Släpp spökena och sluta älta detta. :up:
 
Vet inte hur du kan tolka det som att hav vill ha ett svar om att det är farligt...

Du har ju fått ett svar; att det inte finns något "fel" men du verkar inte vara nöjd med det svaret och då är det logiskt att anta att du vill ha bekräftelse på att det ändå kan vara nått farligt.
 
Jag blöder också ibland vid samlag. Ibland mer och ibland mindre. I mitt fall är det slemhinnorna som strular. Typ samma som att det kan komma lite, lite blod ibland när man snyter sig. Det är ju inget farligt alls.
Jag har kollats ganska ordentligt iom att jag haft cellförändringar och genomgått operation (ingen cancer). Jag är 35 och har haft så till och från hela livet. Jag märker att en del mediciner jag tar kan förvärra det hela. Gärna såna som ger tex muntorrhet.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 361
Senast: Sol
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 927
Senast: cirkus
·
Hästvård Idag small det en riktig otäck rejäl pencillin chock fick jag ikväll (eller ja inte jag utan en av hästarna naturligtvis). Hade en svag...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 355
Senast: Abova
·
T
Övr. Hund Det var droppen! :mad: Var ute och gick på en härlig promenad för ett tag sen med hunden. Vi gick längs en plogad väg på en åker och...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: skrocken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp