Carrie Fisher är död.

F

Fruentimber

May the force be with you forever, Carrie!

carrie-fisher-princess-leia-by-dave-daring.jpg


Jag tycker detta skitår kan ta slut nu, faktiskt.
 
Oj då, undra hur de löser nästa star wars film, kanske gör de som i Rouge One, digitaliserar hennes ansikte.
Många som lämnat oss detta år, må de vila i frid.
 
Tragiskt. Både Princess Leia och Saruman på samma år.
+ Bowie och resten :(
+ flera av mina vänner :(
En av dom dog förra veckan så året börjar med begravningar. Känns fördjefligt.
 
Hade missat att hon var dålig, men trist att läsa att hon avlidit. Känns som om det varit lite väl mycket död detta år :down:.
 
Kom av en slump på ytterligare en som dött i år, av någon anledning började jag fundera över den här låten, googlade och fann att sångaren Bobby Vee dog i oktober. Han var tydligen en tonårsidol på 60-talet och dog i sviterna av Alzheimers. Det var även han och hans grupp som fick ersätta Buddy Hollys uppträdande när den förre dog i en flygolycka på väg till spelningen.

Take good care of our babies, RIP.

 
Så himla tråkigt!!
Jag har bara sett en eller två Star Wars, jag känner mest till henne för att hon var så himla roligt som person och komiker :cry:
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 663
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
706
Kultur Tiderna ändras och normerna likaså. Jag har börjat reflektera över hur många gamla pojkbandslåtar som är riktigt creepy. En riktigt...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 414
Senast: Dobby
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 764
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?
  • Vad gör vi? Del CXCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp