Bukefalos 28 år!

cd-bränning

M

mishan

Kan man "spela av" en musik-cd. Hur i så fall går man till väga. Jag har en äldre (3 år) dator med XP och en extern cd-brännare. Vid försök låter datorn mig lägga in musik-cd'n på hårddisken, men jag har inte försökt längre då jag inte vill lägga in en massa där. Windows Media Player är för mig ett väldigt outforskat ställe med mkt konstiga saker =) Jag vill försöka få "musiken" direkt till den nya cd'n.
Är det något man bör tänka på, m.m.
 
Ska du kopiera hela cd:n är det bara att kopiera den!
Ska du ha låtar från lite olika cd:s till en klarar dom flesta brännarprogram av att du bara tar en låt från den första, byter cd och tar en ny låt osv. tills det är fullt.
Sedan säger brännarprogrammet till vilken cd som ska vara i för att det ska bli något.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: ryujaneiro
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 737
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 130
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 971
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp