Asko
Trådstartare
Tar detta på senior då jag tänker att det finns nog flera som har erfarenhet av detta här än på ungdom kanske. Känns lite pinsamt men jag hoppas att allsmäktige buke ska kunna svara på ett par frågor åt mig!
Jag fyllde precis 23 år och därmed fick jag hem det här brevet
Efter ha läst alla inlägg och trådar här om hur viktigt det är så tänker jag ju definitivt göra det. Men jag är lite rädd/nervös dock
Jag har läst lite på 1177.se hur undersökningen går till men känner mig bara nervösare av det.
Skälet är mest pga jag är oskuld (aldrig haft någon lust att ha sex och inte heller träffat någon som jag varit attraherad av) och har noll lust av att få något i mig så att säga
Självklart förstår jag att man inte direkt har lust för detta även om man inte är oskuld, men det känns väldigt främmande och läskigt för mig vid bara tanken på det. Det har även gjort ont när jag försökt använda ett finger så det känns läskigt att det kan göra ont, jag är en fegis när det gäller smärta
Så gör det ont vid undersökningen? Hur kan man underlätta det? Hur går det till egentligen? Måste jag verkligen göra det här
Så jag hoppas på tips eller råd och lite lugnande info, skulle vara väldigt tacksam!
Jag fyllde precis 23 år och därmed fick jag hem det här brevet
Efter ha läst alla inlägg och trådar här om hur viktigt det är så tänker jag ju definitivt göra det. Men jag är lite rädd/nervös dock
Skälet är mest pga jag är oskuld (aldrig haft någon lust att ha sex och inte heller träffat någon som jag varit attraherad av) och har noll lust av att få något i mig så att säga
Så gör det ont vid undersökningen? Hur kan man underlätta det? Hur går det till egentligen? Måste jag verkligen göra det här
Så jag hoppas på tips eller råd och lite lugnande info, skulle vara väldigt tacksam!