Cheval Liberté-Nåt att ha?

Jenny85

Trådstartare
Nu när jag är ute i transport-djungeln och snurrar så sprang jag på Cheval Liberté transporterna. Rent till det yttre tycker jag att det är en fantastiskt fin transport och jag kommer ihåg att jag har beundrat såna på utställningsmässor men jag har inte kikat så mycket mer än så på dem.

Nu undrar jag så här, att hur kommer det sig att dem är så pass relativt billiga? Vad får man ge avkall på, om man nu får det? Fördelar/nackdelar?

Gärna bilder från er som har ett sådant släp!

Sv: Cheval Liberté-Nåt att ha?

har bekanta sopm har den billiga modellen o de är skrutt, inget jag skulle köpa. Läcker, känns ostabila, rostiga bulltar, bromsar som låser sig o annat skit.

Man får vad man betalar för.
Har hört samma sak att det inte är nåt att ha om man har högre krav på transporter.
Säljs dels som eget märke Cheval i Sverige, dessutom säljer Värmlandsvagnen 2 av modellerna som sina egna.

Använd sökmotorn så hittar du många gamla trådar och inlägg om det märket. Vissa tycker att de är prisvärda, andra inte.

Jag var i vintras helt inställd på en Cheval Liberté,, men ändrade mig snabbt då jag var o titta på dem live,,
var sen o titta på Fautras o blev mycket imponerad, så en ny sådan står här hemma nu,,,, HELNÖJD!
Tycker du ska kolla transporterna live o göra en egen bedömmning,,

Liknande trådar

Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 382
Senast: wtf
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula... 2
Svar
23
· Visningar
4 997
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus... 2
Svar
29
· Visningar
4 955
Senast: Mitra
·
Utrustning Har länge funderat på att köpa mig en hästtransport. Det har ju blivit rätt många turer fram och tillbaka till veterinären det sista och... 2
Svar
38
· Visningar
3 437
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI