Rapport från Tripphult

Sv: Rapport från Tripphult

Är Glimma din valp? Är hon redan så STOR?
 
Sv: Rapport från Tripphult

Är Glimma din valp? Är hon redan så STOR?

Haha, ja hon är min. Vi konstaterade förvånat att hon faktiskt vuxit om Hedda nu. Däremot är hon lite mullig, men visst går det undan med växandet. :D

Nu har det dock stått still ett tag och jag hoppas att det inte blir så jättemycket mer för jag vill gärna ha henne liten.
 
Sv: Rapport från Tripphult

ok. tyckte hons åg väldigt stor ut på så kort tid. fast tiden går ju fortare än man tror. =)
 
Sv: Rapport från Tripphult

20081020203.jpg



Hahaha, what?! :D Vad gör ni?


Jadzia, vad i jösse nanmn är det för snygo du har i kopplet? Nu får du berätta jag verkar ha missat allt!
 
Sv: Rapport från Tripphult

Hihi, jag tänkte också så först. Men har hon inte händerna lite väl högt upp för det? Eller vill de skryta lite?:angel:
 
Sv: Rapport från Tripphult

Snyggot heter Sam och är som synes en Schäfer. 2,5 år gammal och lite lagom grundtränad. Är hemma hos mig på prov för att se om han passar och det gör han nog. Han får hitta på något bra konstigt för att ändra min åsikt.
 
Sv: Rapport från Tripphult

Sam var verkligen jättetrevlig och ni verkar passa jättebra ihop!

I övrigt är jag också imponerad över vilken fin kontakt alla verkade ha med sina hundar; squarepants och hennes Zipper var ett riktigt team, LadyA och Flipper var otroligt duktiga med tanke på hur kort tid de tränat lydnad ihop, _busster_ gjorde som sagt imponerande framsteg med sin Gizmo, Krasux hade bra flyt vilken hund hon än hade i kopplet och det var en ren fröjd att se energin och säkerheten hos HeddaVovven och gullplutten Hedda. Att sedan få se skyddet var riktigt, riktigt kul och imponerande!
 
Sv: Rapport från Tripphult

Gud vad roligt för dig! Måste säga att jag blev minst sagt förvånad ett tag där du hade pincher på G? Vart kommer Sam ifrån? Vet nämligen en kennel som hade en 2 årig hane till salu som jag själv hört av mig om till grannen.
 
Sv: Rapport från Tripphult

Pinchern är inte till mig så där behöver du inte vara orolig, hehe. Sam kommer från Tyskland via en bekant till Piru.
 
Sv: Rapport från Tripphult

*kl* Mera bilder!! Måste ju finnas?!! tyckte folk lekte paparazzi mest hela helgen :P
 
Sv: Rapport från Tripphult

Mjaa.. Några bilder till skulle jag väl kunna skrapa fram..

Men var är _busster_?! Hon hade ju för guds skull en bra kamera :D
 
Sv: Rapport från Tripphult

Och jag har levt på mackor sedan jag kom hem. Vad tråkigt det blev att bara laga mat till sig själv.
 
Sv: Rapport från Tripphult

Alltså, om du verkligen känner att det är tråkigt att bara laga mat åt dig själv så kan du faktiskt få skicka ner matlådor till mig. :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 555
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 169
Senast: Dopy
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 337
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 807
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp