Meh...Jag har castat konståkningen från min Samsung-mobil till min chromecast helt utan problem.
Jag hade inga problem när många äldre Chromecasts inte funkade, så min kanske inte är för gammal då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh...Jag har castat konståkningen från min Samsung-mobil till min chromecast helt utan problem.
Nej för mig laggar det inte med vanliga svt, men kan säkert ha med åldern på grejerna att göraKan säkert stämma. Jag tittar inte på OS, men tittar ofta på svt och det laggar typ aldrig? Jag kan inte ens minnas när det skulle laggat.
Jag hade inte heller problem dåMeh...
Jag hade inga problem när många äldre Chromecasts inte funkade, så min kanske inte är för gammal då.
Har en smart-tv och kör därför direkt genom tv:n men nog sjutton laggar svt när hela Sverige tittarDelvis KL.
Jag har också en äldre Sony Bravia med Chromecast-dongel och för det mesta funkar den bra, även om SVT Play laggar betydligt mer än andra kanaler.
Men så fort det är något som "hela Sverige" vill se; såsom damfotbollen i somras eller OS-hockeyn igår är det LÖGN att försöka casta SVT Play till TVn!
Det är som att SVT Play-appen hänger sig, den bara står och snurrar eller så får jag ljudet i realtid medan bilden är från början av sändningen...
Varför???
Tv4 Play strular aldrig!