Bukefalos 28 år!

Creme-färgade benlindor!

M

MaLu

FINNS det någonstans?? Jag menar alltså riktiga elastiska lindor och inte i fleece eller nått annat tjafs. Jag har letat och letat men hittar inget. :(

Har ju sett hästar med creme-färgade lindor men vet inte om det verkligen var elastiska...

malu
 
Jag har cremefärgade lindor som är hälften elastiska/fleece. Equilityline strapsystem eller något sådant heter dom... :)

/Evergreen (inne på Farouks)
 
Vart finns sånna att köpa då? :) Någonstans på nätet kanske?

malu
 
Såg ett par ridlindor på nätet nyligen, fanns bl.a. i cremefärgat. Var kanske samma märke som ovanstående nämde.
Var dock inte helt elastisk, utan hälften fleece och hälften
elastisk tror jag.

www.ryttare-hast.se
 
:cry: De finnns i creme på bilden men de finns bara i vit, svart, grön, röd och marin :cry:

Men nu vet jag i alla fall att det finns någon som tillverkar sånna.

malu
 
Det finns i nya hööks. Hälften fleece och hälften akryl tror jag.. Tror att det var rätt bra pris på dem oxå! :smirk:
 
hööks har nåt liknande med hälften fleece och hälften elastiskt... här e elite fakta: "Suveräna arbetsbandage i akryl/fleece. Fleecedelen fungerar som lindunderlägg/pad och akryldelen ger stöd vid arbete. Inget mer krångel med både paddar och lindor, här är allt i ett. 3,5 meter. 4-pack." Kostar 179 kr och finns i creme. :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Efter att ha dreglat över och funderat i flera veckor beställde jag just en Zilco sele med empathybrösta. Ett underlägg för bröstan...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 233
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 449
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp