• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Loglady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 653
L

Loglady

Hur är avkommorna till den kirländska hingsten Cruising, och finns det många i Sverige?

nja .. jag tror inte att det finns inte så måga avkommer av han .. Men det är många som imoprear hästar från irland som är efter han eller Clover Hill .. Det finns ju måga hästar i Irland som är efter Cruising eller Clover Hill tex. Den svara hingsten Boherdal Clover är efter Clover Hill och är skitduktig .. Medan Killossery Kruisette är efter Cruising som också är duktig ..

Hej! Gå in på den officiella hemsidan med hingstar. www.ihb.ie
Där finns alla registrerade avkommor efter Cruising som står i Irland. Jag har själv haft ston hos honom och han är en ganska liten, egensinnig hingst med ett stort hjärta.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: corzette
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 850
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
3
· Visningar
768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka