Bukefalos 28 år!

D&H Pasture Mix

PiperGarden

Trådstartare
Letat men hittar inte innehållet i siffror som jag kan förstå mig på...? :confused: Proteinet kan jag tyda, 9,5 g/100g foder
men energin?
Förstår ni det kan ni kanske oxå se energi innehållet på country cubesen (pasture mix i pelletsform)...
 
Sv: D&H Pasture Mix

Pasture Mix ligger ungefär på 9,5 MJ/kg foder samt 85 gram smältbart råprotein per kg foder. Country Cubes har något högre proteinvärde, ca 90 gram smältbart råprotein per kg foder men lika mycket MJ.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 205
Senast: Dopy
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 711
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 478
Senast: Luff
·
Foder & Strö Hej Jag vet att det är många som frågar om analys men ni kanske kan hjälpa mig att tyda dessa värden som är per kg TS. Är detta ett bra...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Guldfasanerna
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp